(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gündeme dair bir konuyu güncellemek ve detaylandırmak hoş olmuş.İfadelerde tavsiyelerde tesbitlerde güzeldi.Elinize sağlık kardeş *Rabbʼini bilen çocuk cidden tinerci olmaz Hatta taparcasına, candan Fenerci olmaz" .......Karşı duruşun alt yapısında bu nevi menfeatleri kaybetme korkusu yatar der gibiydi.
Çok manalı bir o kadar da etkili. Akıllı insan, Rabb'i ile arasına üçüncü şahıs almaz. En doğru Yolu kendi ile Allah arasında bağ kurunca bulur. Tebrikler, saygılar hocam.
Dini temelinden öğrenildiğinde, işin içine siyaset girmediği sürece din ve dindardan asla zarar gelmez. Türkiyede gözlemlediğim oldu şudur: Dine karşı olanlar da onu savunanlar da dini bilmiyor. Konuşurken hep şunu derler: ,,Bana göre'', ,,ben böyle düşünüyorum''. Din alanında malumatın olmazsa fikrin olamaz. Bu bütün ilimler için geçerlidir.
Haklısınız; gerçek din ve dindarlık okuyarak ve okuduğunu yaşarak anlaşılan bir haldir. İngilterenin The Guardian gazetesi şöyle bir başlık atmıştı: Yeter artık bize Tanrı gerekiyor. Bu başlığı atma sebebi, gençler arasında uyuşturucu ve alkol tüketimin çoğalması.
O hale gelmeden devlet neslin istikbali için gereken tedbiri alması, onun en önemli sorumluluğudur.