(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BiREY şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BiREY şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
selam düşün düşüne bildiğince ne demektir diye herkes kendince bişey geçiri belki aklından ama şaire sormalı ne dir diye hııııııı düşündüren insanın içini acıtan bir duygu sevgi ile kal
Özgürlük işte hak olan.Fazlaca bir şey değilki,Etrafında olup bitenden haberdar olmak.Duygu ve düşünceleri ile yaşama katılmak.Bir fidanın ağaç olma yolunda verdiği çabanın aynısından.Bireyinde ihtiyaçları öyle.Biraz beslenme.Biraz barınma.Biraz sevgi.Birazda kabul edilme.Harika bir deyişti şair dost.Saygı ve selamlar.
Tesekkür ederim. Monarsik-Teokratik yönetimler disinda, Sosyal adalet kavraminda dem vuranlar bireyin özgürlesmesini istemezler. Onu hülasa sözlerle, aldatip inancini sömürerek, sükretmesini saglarlar. Asil yanlis burada. Sosyal adalet kavrami önemli. Uygulanmadiktan sonra, hic bir anlam ifade etmez. Yiginla sorun üretir. Aclikta, bu sorunlarin en önemlisi. Selamlarimla...
Aç kalan insan inançlarını bile yer.Önce birey özgür olacak ve aç olan karnı doyacak.Açlık sofuluğu bozar diye boşa söylenmemiş o sözler. Atasözlerimizi çok severim yeri gelince de kullanırım.Çok uygun düşer bazen yazılanlara.Anlayanlara oldukça manidar dizeler.Yüreğinize sağlık.Selam ve sevgiler.