ne kadar hızlı büyüyorsun seni ilk gördüğümde el kadardın hastanede baban h/ayran h/ayran seyrediyordu çok tatlıydın tıpkı şimdiki gibi... doğum günün kutlu olsun bebekim nice güzel yıllara sahi, 15 oldun demi vay be...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Halasından Minik Emir'ine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Halasından Minik Emir'ine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
_________________________Doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce sana boncuktan kuş yaptım konacak pencerene kara kollar alır beni sorgular gecelerce hiç bekleme belki gelmem gelemem senelerce doğum günün kutlu olsun (sanırım evladınızın doğum günü ) kutladım değerli kalemi saygılarımı sundum
:))) Şu benim favorim olan Emir...(Minik değil delikanlı ) Hani şu halasına kök söktüren :))) İnşallah birlikte yaşlanırsınız... Delikanlıya selam, size saygılarımla:)))))))))))
:) gündüz telefon açtım, akşam çıkınca birlikte biyerlere gidelim diye. :) biyer de pizzacı olcaktı :) çok sever pizzayı sonrada sinemaya gidelim demiştim ama bir hafta önceden plan yapmış. :) hediye gönderdim ama böle olunca özel olamadı tabi.
Hımm..Hala olmak böyle birşey işte.. Sevgili Emir yolun açık olsun.. Halanla gurur duymalısın onun seninle duyduğu gibi.. Sevgiler İzmir'den hala ve yeğenine..
Hanımefendi Emir artık bir delikanlı en azından benim gözümde...15 tam bu çağa başlangıç yaşı...İzninizle ben de EMİR ' i bu güzel gününde kutluyor, sağlık ve mutluluk dolu bir ömrü siz sevdikleriyle paylaşmasını diliyorum. Güzel şiirinizi ve sizi de tebrik ediyor saygılar sunauyorum.