Tahrip gücü yüksek bir baharda Koşturur atlarını ordular. Bilmem hangi zamanın Hangi rüzgarı, Hangi denizin karasıydın. Ey somurtkan gecenin Güleryüzlü çocuğu! Sibirya’nın güneşi Afrika’nın karıydın. Ve masallardan kalma En Keloğlan bakışımla baktım sana Padişah oldum.
Takvimden yapraklar düşüyor saçlarıma Gabar’dan kurşunlar... Venedik’te bekliyorum seni Yanında bir yudum suyun olsun.
Kısalır geceler Uzar da uzar gün Fail-i meçhul bir yiğittir ölüm Ücrasında saksağanlar Hep aynı şarkıyla cahildir. Uzatma saçlarını tutamam Bir büyük okyanustur ayrılık Kavuşmak mı, hecehece.. Ve yurdumun doğusu Alyuvarlarla sulanır her gece Yağın, şekerin, tuzun Yetmediği yerde kıymetlidir un, Endülüs’te düğün var çocuk Miladım oldun.
Ve bahar geldi gözlerine Alışılmamış yönlerinle En yeşilini yaşamaktayım mavinin Dört iklim, Yedi kıta Ve tüm kutsalların hakkı için
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MİLATTAN SONRA BİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MİLATTAN SONRA BİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben bütün kelimelerimi
mağara duvarlarına yatırdım
bozuğum var ama..
eyvallah şiir..