yitik zamanların masal kahramanlarıydık yıldızlar serpildi samanyolu’na, her şey o akşam başladı karşımda bir zerafet tanrıçası ne kadar yalnız uzaktan uzağa bak/ışırsa yıldızlar göz kırparken tutuştu bir yürek yangını gecenin içinde gece ışığında gözlerin, bakıştık aynalarca iç içe...
elleri kolları sütten undan farksızdı gövdesi beyaz mermer sütundan karşımda bir kült heykeli, huşu ile sellasındaymışçasına bir tapınağın her anım bir ömre bedeldi...
bilemezsiniz unun sütle yoğrulduğunu aşkların ezilip yüreğimde özlemiyle hamur olduğunu; ben bu yüzden aşka inandım zorla değil, elimle ayağımla yüreğimle aşka tümüyle gönüllü kutsandım...
o’ydu bakir umutları bekâretinde saklayan yaşımı başımı ayla yılla değil gönlünün ışığıyla hesaplayan; zordur anlamak bazı şeyleri yaşamadan...
aktıkça aşkla aktı zaman çiçekli gözbebeklerine hayranlığımı gizledim açıp kapadıkça gözlerini düşlerime girdi, onu izledim baharda çiçekler açtı gönülden gönüle bal yaptı zaman...
tenimde bal peteği, dokunsaydı bana o an korkarım yapışır kalırdı aşkla intihar ederdi ilkbahar kelebeği, ne zaman uçup gittiyse kapıdan ruh bedenden çıktı sandım o’ydu beni aşkla kutsayan aşktan başka her şeyi benliğime ya/saklayan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKLA KUTSANIŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKLA KUTSANIŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Siz hece ve serbest şiir de çok sağlam basan kalemlerdensiniz. Bu şiir de muhteşem olmuş .Çağlar öncesinden günümüze kadar her tür olayları Çok rahat kurguluyorsunuz, bunu da ustaca yapıyorsunuz. Kaleme çok hakimsiniz.. Sanki kaleme yaz diyorsunuz o da su olup akıyor gibi.Harika bu şiir de.Yüreğinize emeğinize sağlık.Sevgilerimle.