Yalnızlık bir kırağı örtüsü soğuk Güneşle hayata uyananların görmediği Mutlulukları donduran bir beyazbulut Her gece ayın ışığıyla beslediği
Sensizlik yağıyor üzerime İliklerime kadar sensizim Gözyaşlarımla birleşince yüzümde Bir misli artıyor sensizliğim
Şiiri Değerlendirin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENSİZLİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENSİZLİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sitedeki bininci 'SENSİZLİK' ADLI şiir(sadece tahmindi). Şiir iki ayrı kısa şiirden oluşan yine kısa bir şiir. Mutlulukları donduran bir beyaz bulut ' diyerek neyi anlatmak istediğinizi anlamadım.Sadece kafiye çabası olmasa gerek.Bir bütün içinde ne demek istediğiniz belki tahmin edilebilir ancak kullandığınız cümle yerine oturmamış.Bunlar benim düşüncelerim.Paylaştığınız için sağolun.
figarro tarafından 10/9/2007 11:16:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mutlulukları donduran bir beyaz bulut ' diyerek neyi anlatmak istediğinizi anlamadım.Sadece kafiye çabası olmasa gerek.Bir bütün içinde ne demek istediğiniz belki tahmin edilebilir ancak kullandığınız cümle yerine oturmamış.Bunlar benim düşüncelerim.Paylaştığınız için sağolun.
figarro tarafından 10/9/2007 11:16:02 PM zamanında düzenlenmiştir.