(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
1-BENİM DESTANIM - AVŞAR BABAMA ARMAĞAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
1-BENİM DESTANIM - AVŞAR BABAMA ARMAĞAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzaktan bakıp ta, şaşma aldanma Emmimin, bibimin feryadıyım ben Her lafa karışmam, cahil im sanma Avşar babamın, tek evladıyım ben!
...Bu dörtlüğü kopyalamamdaki amaç ''bibi' sözcüğü bana ilginç geldi..bu sözcüğü biz çok kullanırız.Ama Anadolunun çok yerinde kullanılmaz....Avşarlar arasında bu sözcük kullanılıyor demek..Biz Ahıska kökenli olduğumuzdan emmi,bibi,mama sözcüklerini çok kullanırız... Şiir,anlatım,içerik olarak çok güzel..6+5 hece ölçüsü.. Kutlarım..Avşar babanın kızını...selamlar
görünüşüme aldanma dayım çeşit çeşit dilim var benim. :-) Amcayı emmi, halayı bibi, evdeki nüfusu horanta bilirim Patates yerine gumpir, havuç yerine pürcüklü yerim havluya peşkir, yeniye acer, ayrana çalkambaç derim Seslenmem, çıırrım, gezmeye değil halakaya giderim. görünüşüme aldanma dayım türlü türlü halim var benim :-)
Gıptayla okudum. Şiirler şairlerin yürek izidir derim ben hep. İtiraf etmeliyim ki böylesine güçlü yürek izi nadiren çıkar. Şiirlerinizi okumanın ayrıcalık olduğuna inanıyorum. Rabbim babanızı nur içinde yatırsın. Ne mutlu ona ki böylesine bir evlat yetiştirdiği için. Sevgiyle kalın.
değerli hocam, çok teşekkür ediyorum nazik ziyaretiniz ve beni gururlandıran yorumunuz için. bende itiraf etmeliyimki, sizin gibi üstadların değerli yorumlarıyla gönlümüz ahraz iken dilbaz oluyor. sizilerden daha çok öğreneceklerim var. selam ve hürmetlerimle
Uzaktan bakıp ta, şaşma aldanma
Emmimin, bibimin feryadıyım ben
Her lafa karışmam, cahil im sanma
Avşar babamın, tek evladıyım ben!
...Bu dörtlüğü kopyalamamdaki amaç ''bibi' sözcüğü bana ilginç geldi..bu sözcüğü biz çok kullanırız.Ama Anadolunun çok yerinde kullanılmaz....Avşarlar arasında bu sözcük kullanılıyor demek..Biz Ahıska kökenli olduğumuzdan emmi,bibi,mama sözcüklerini çok kullanırız...
Şiir,anlatım,içerik olarak çok güzel..6+5 hece ölçüsü..
Kutlarım..Avşar babanın kızını...selamlar