(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNEŞ YÜZLÜ PAPATYAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNEŞ YÜZLÜ PAPATYAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirimin esin olduğu o muhteşem dizeler sayfanızda uğur böceği ile ödüllendirilmiş ise; ben de, alkış tutarım efendim bu güzel şiirinize ve şapka çıkarırım..Değerli kaleminize , saygımız sonsuz...
Tek sebepsin sevdiğim sen. böyle mahzûn kalmama. Her sefer hülyâya, hicrânınla yorgun dalmama... Gittiğin gün bitti aşkım, sanki hiç yoktun ki sen; Şimdi yay tellerde hüzzâm, leb hazır mey almama...
Güler TURAN(babidim) Vezni: fâ i lâ tün/fâ i lâ tün/fâ i lâ tün/fâ i lün ... Çok saygıdeğer Güler öğretmenim, yukarıdaki duygu yoğunluğu öyle etkilediki bu şiiri yazdırdınız. ''İyi şiir, şiir yazdıran şiirdir. ''
Çok teşekkür ediyorum.İlhâmlarınız bol olsun, vursun herkesi yürekten...
Ben bu aşkı vura vura asarım Asamazsam ateş olur yakarım Gözlerimi yumar sana akarım Avucumda ay gibi sevgilisin Der gibi.Ne güzel bu avucumda ay gibi.Ustaca düzenlenmiş her zaman ki gibi.Yüreğinize sağlık Sevgilerde kalın.
Şiirimin esin olduğu o muhteşem dizeler sayfanızda uğur böceği ile ödüllendirilmiş ise; ben de, alkış tutarım efendim bu güzel şiirinize ve şapka çıkarırım..Değerli kaleminize , saygımız sonsuz...