Mor dağların arkasından Şehre indi karayazı İnleyip uğulduyor Rüzgâra kapılmış bir yaprak misali Alnıma yazılmışsa fırtına Çekeceğim…
Sus be yüreğim!
Gözleri kör olmuş sevdaların Hangisinin matemini tutayım Yar gözüyle bakmak istedim dünyaya Halen göremedim Bana göre değil umarsızca yaşamak Sevmese de Seveceğim…
Sus be yüreğim…
Yağmur ısmarladım bu gece Söz verdi bulutlar yağacak Her damlasında yasaklım sesimi duyacak Önce kirlenen sevdaları yunup Sonra yağmur olup Geleceğim…
Sus be yüreğim…
Dönüp de gitmeyeceğim Kelimeler kanatsa da yarayı Bu aşk yorgunda olsa Yüreğimden süzülen sevdayı Ona bir daha Bir daha Vereceğim…
Sus be yüreğim…
Sevdalı gecelerde Yıldızlardan taç yapacağım saçına Melekler raks edecek bizimle Yeni bir dünya kuracağım ikimize Gülen gözlerine baktıkça Güleceğim…
Sus be yüreğim!
Hele dur bakalım Azrail Yeri ısıttı ama daha göğü ısıtamadı sevdam Hele bir gökyüzünü de yakayım Hele güneşi bir kıskandırayım Var gel o zaman al canımı Merak etme o da olur Alnıma yazılmışsa ölüm Öleceğim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUS BE YÜREĞİM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUS BE YÜREĞİM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aldırma sus dediğime, İçten içe şikayetlendiğime, Haykır yüreğim, Hemde öyle bir haykır ki, Duymayan kalmasın sevdamı, Kıskansınlar varsın aşkımı, Gıpta ile baksınlar ardımdan, Ve haberdar olsunlar aşksızken yaşadıklarımdan.... ÇİMDİK
İçten içe şikayetlendiğime,
Haykır yüreğim,
Hemde öyle bir haykır ki,
Duymayan kalmasın sevdamı,
Kıskansınlar varsın aşkımı,
Gıpta ile baksınlar ardımdan,
Ve haberdar olsunlar aşksızken yaşadıklarımdan....
ÇİMDİK
Duygulu ve etkileyiciydi.Kutlarım.