Aldanma pis tadına, tatlı dilli yalandır Dinen haram lokmadır, ahlaksız bir talandır Şike ile gelen hak, namus onur bırakmaz Evli evinden olur, şike resmen palandır.
Makam mevki gözetmem, her kim yaparsa adi Leş gibi çok pis kokar, kokar dağ ile vadi Karısını seven kul, istemez fahişe dul Hadi haykır insanca, insansan haykır hadi.
İstisnasız konudur, tek bahane kaldırmaz Yalancı olan kullar, buna zaten aldırmaz Adam gibi adamlar, madam gibi madamlar Yedi ceddini korur, harama el daldırmaz.
Utansın varsa şeref, utansız her göz yuman Yapmak ve yaptırmaktır, her yönden eder duman Şike sevmez Huriler, böyle bilsin Nuriler Şike büyük ateştir; yak, sende yoksa iman.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şike Büyük Ateştir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şike Büyük Ateştir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Makam mevki gözetmem, her kim yaparsa adi Leş gibi çok pis kokar, kokar dağ ile vadi Karısını seven kul, istemez fahişe dul Hadi haykır insanca, insansan haykır hadi. ÇOK ANLAMLI VEDE GÜZEL BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ VEDE KALEMİNİZ SELAM VE SAYGIMLA.
Makam mevki gözetmem, her kim yaparsa adi
Leş gibi çok pis kokar, kokar dağ ile vadi
Karısını seven kul, istemez fahişe dul
Hadi haykır insanca, insansan haykır hadi.
ÇOK ANLAMLI VEDE GÜZEL BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ VEDE KALEMİNİZ
SELAM VE SAYGIMLA.