ANLARDINŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Yine sensiz ve bensiz Istanbul...
Yillardan sonra sahilde karsilastik.. Yanima yaklasti,basini egdi elini uzatip merhaba dedi. Saskinlik icerisinde kisik bi sesle merhaba dedim. Basini kaldirdi. Sanki dünmüs gibi. O:Bizi Allah karsilastirdi tekrar(Beraber olalim).. Kisa bi sessizlikten sonra yüzüne degil gözlerinin icine bakarak.. Yiktigin hayeller tek can yoldasim oldu.Ben seninle yüregimi sevgilere kapadim.Ben seninle bin yil yasadim..Ben yokumki artik muradim olsun.. O:Neydi o günler!,hatirlayabiliyormusun?. Sen bana ben sana sarmasiklar gibi sarildik O yaz. Istanbul kazan biz kepce. Sahilde elele, Kordonda kol kola, Kirlarda diz dize, Sinamada göz göze!!.Neydi bizi ceken,flim’i izlettirmeyen?. Ya! Telli Baba’da dua edisimiz...Hatirladinmi?. Sanki siir okuyordu.. Yüregimin atislarinin dinmesini bekledim.. Telli Baba!!. Tel alip,gözlerimin icine bakarak yüreginin kösesine koy!. Yasananlar ne rüya nede flim.(Ömrüm) sevgim yemin,ayrilik ölüm deyisin.. Unutmadimki!!. Basini öne egdi,rengi sarardi, bi an düsecek gibi oldu elleri titredi,elerimi tutmak istedi!.Yüzüme bakarak cevap bekledi.. Kendime sordum cevabini! yüregim yetmedi. Elimi uzattim. (Ben ruhumla severim o ne ölür nede unutur)!!. ELVEDA Hasretim.. ELVEDA...
Gönlümle orturdumda dertlestim yine...
Kalbime yazdim misra,misra.. Ben agladim,,ben sildim göz yasimi.. Bitmeyecek sandigim O güzel sevgi icin. Hatirlarim her gecenin seherinde Basbasa bir fincan kahve ictigimiz o son günü. Hasrettim sana sanki varilmaz diyarda gibi.. Ellerimi tutsaydin,gözlerime baksaydin. Gözümdeki özleyisi,yüregimdeki hicrani.. Sana olan hasretligimi,, yanlizligimi. Yanimdada olsan, bin Yil uzaktaymissin gibi, Yüzüne bakisimi. Sevgi ile baksaydin!. Anlardin.... |
Severek okunan şiirin duygulu hallerinin güzelliği.
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...