Bir memleket isterim ben bir memleket Al bayrağı üstümde olsun etiket Bir memleket isterim huşusu şevkât Barış ile sevgiye olsun delâlet...
Bir memleket isterim ben bir memleket Sarsın baştan başa haz ortak adalet Bir memleket isterim berrak pak nimet Üstü dürüstle dolsun temiz zürriyet...
Bir memleket isterim ben bir memleket Yalan uyduruk değil gerçek hakikât Bir memleket isterim sabrı kefaret insanı hoş huzurlu dosta sadakat...
Bir memleket isterim ben bir memleket Kaçışsın cahil ceset suçla cinayet Bir memleket isterim akla alamet Hür özgür ol yılsın çirkin esaret...
Bir memleket isterim ben bir memleket Dini ile yücelsin korksun o mürdet Bir memleket isterim özü merhamet Halkı kardeş olsun kalksın husumet...
Bir memleket isterim ben bir memleket Her kesimde bulunsun direnç dirayet Bir memleket isterim bize veraset Ay yıldızaşkı kalbe etsin sirayet...!!! ------------------------------------------ Yeter yazdın kalemim şimdi sükunet Her birini dizdirdin artık kifayet Umutlar yeşerirde olur nihayet Dillediğim dilek düş o yurt memleket...!!! Gurbetten Bir CAN ! / Gizemlikartal
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BiR MEMLEKET iSTERiM..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BiR MEMLEKET iSTERiM..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.