Olhoru yaylasına, gün doğuşun görmeye, Göveç deresine varıp, sularında çimmeye, Kağnıların peşi sıra, bilinmezlere gitmeye, Dağ taş dolaşıp, mezarlarında dua etmeye, Beni Köyüme Götürün...Köyüme Götürün...
Okuldaki sıralara defter, kitapla kalemlere, Omuz omuza yaşanılan, tüm güzel günlere, Oynayıp ele ele koştuğumuz, can yüreklere, O safca tertemiz kirsiz, lekesiz kardeşliklere, Beni Köyüme Götürün...Köyüme Götürün...
Kötülüğün olmadığı, sevgi saygının yöresine, Nefret çirkef çirkinliğin, bilinmediği O yerlere, Selamın Allah rızası, adına verildiği hanelere, Herşeyin pak kaldığı, ücra köşede kulübelere, Beni Köyüme Götürün...Köyüme Götürün...
Çakıl taşı yemyeşil ağacı, menekşeyle iğdesine, Duygu hüznü kalbiyle gönlüne, yüreği sinesine, Kurtlu yayla tepesine, onda gün batışını seyrine, O beni benden gizleyen, gizemli bütün değerine, Beni Köyüme Götürün...Köyüme Götürün...
----///----------------///---------------///----
Bilmem varmıdır, acaba benim köyüm gibisi, Her tarafı yemyeşil, her yerde ise kuş sesi, içten yürektendir hüznü, bir başkadır neşesi, Bir hoştur benim köyüm, zor bulunur böylesi, Şimdilerde gönlüm kükreyip, olmuş onun delisi, Beni köyüme götürün, … Beni köyüme götürün…
Köyümdeki toprağımın, kokusunu özledim, Özlemini,hasretini, ben herkesten gizledim, Ne anılar yaşadım sende, ne günler geçirdim, Sevdam, sevdiğimsin, sensin benim herşeyim, Beni köyüme götürün, … Beni köyüme götürün…
Aaahh benim orada, nede çok anılarım var, Nerede şimdi O benim zamanımda ki çocuklar, Necati, arif, nihat, halil, hüsnü, selim, ramazanlar Şimdilerde ıssız öksüz kalmış, köyümdeki sokaklar, Beni köyüme götürün, … Beni köyüme götürün…
Köyüm çocukluğumun diyarı, hatıralarımın mekânı, Orada yaşandı her ne varsa, anılarım hep orada kaldı, Özlemin unutulmaz, hasretinse hiç dayanılmazdı, Hatırlanınca hatıralarım, sanki bağrım parçalandı, Beni köyüme götürün, … Beni köyüme götürün…
Köyüm, mahsun mudur ki, ben görmeyeli, Siz hiç duydunuzmu köyünü, özlemeyeni, Tarlasını, ormanını, birde bağ, bahçesini, O köyümün birbirinden güzel eşsiz köşesini, Beni köyüme götürün, … Beni köyüme götürün…
Bırakında beni artık, şimdi köyüme gideyim, Konu komşu, akrabayı, bir ziyaret edeyim, Bedenle gidemesemde, ruhumu göndereyim, Doğduğum O diyarıları, doyasıya bir gezeyim, Ben alanı olmasa da, varıp SELAM edeyim…
BiR alanı olmasa dahi yinede SELAM edeyim…!!! ----------------------------------------------
Evet dostlar evet ara sıra da olsa köyünüze gidin,,,. ...........Doğup büyüdüğünüz yerlerde, Yaşadığınız oraları bir kez daha seyredin…!!! Oraları bir kez daha seyredin…!!! Unutmayın seyredin,…
Köyümüze, sılamıza, haydi yurdumuza dostlar, Hadi toprağımıza…!!! Haydi diyarımıza gidelim, Hadi anılarımıza, çocukluk hatıralarımıza … Oralara dostlar haydi... Hadi oralara…!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENi KÖYÜME GÖTÜRÜN..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENi KÖYÜME GÖTÜRÜN..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.