Boya değil sır küpüsün Yüreğimde özlem köpüğü Sen bir başka âlem Tükenmez bir kalemsin, İçmesem hasretle suyunu Sen olmasan akmaz kanım Çıkmaz bedenimden canım!
-II-
Küsmedim, küssem bile Hayâl değil, düşsen bile Öyle bir dert içimde Hep yeniden nükseder Aşık Ferhat görse beni; -Aşk değil benimki, sükse! der...
-III-
Buluta bir bak, bin düşün, Yoktur başka işim, Hüznümü bulutlarda görmüş Seninle ağlayıp gülmüşüm, Işıltısında gözlerinin Yanıp sönen yıldızlar, Yıldızlarla ömür sürmüşüm...
-IV-
Nadasta kıyılmış yüreğim Düşlerim ayrık otu Ribozomlarında köklenir, Humuslu topraksın Parça parça tenimi örten, Durdukça göğsünde bahar Göze göz güneşinle dönen...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÜKSE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÜKSE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
haklısınız ve ben düzelttim sayın hocam.ŞEKER KONUSUNDA DEVAMLI ALDIĞIM ilaçlarım var.hassasiyetinize hayran kaldım....selam ve saygılar sunuyorum...HŞT
Teşekkürler şairim. Aynı çelişkiye başkalarının da düşebileceğini düşünerek, buna engel olmak için tire işareti kullandım, Ferhat'ı konuşturdum. Sağlıcakla esen kalınız. Saygılar.
Nadasta kıyılmış yüreğim Düşlerim ayrık otu Ribozomlarında köklenir, Humuslu topraksın Parça parça tenimi örten Durdukça göğsünde bahar Göze göz güneşinle dönen... Yüreğine sağlık dost şair
tebrikler, selâmlar..
Saygılarımla.......