(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kış yaz her mevsim güzeldir ama imkanlar iyi olup yaşamasını bilirsen imkanlar kısıtlı olunca çileye dönüşüyor.. Tebrik ederim değerli dizelerinizi Mehmet hoca saygılar..
Sokakları caddeleri boşaltan, İnsanları evlerine kapatan, Zenginleri Uludağda yaşatan, Fakirlerin anasını ağlatan, Bitmeyen , gitmeyen kış. Bana , senin gibi soğuk duran, Git o zalimin gönlünde kışla...
çok güzeldi...be hocam...kısa ama ne çok şey anlatmış dizeler.....hayat bazen bazı insanlara acımasız galiba :)) bazıları ise doğuştan şanslı...kutlarım...saygımla...
Sokakları caddeleri boşaltan, İnsanları evlerine kapatan, Zenginleri Uludağda yaşatan, Fakirlerin anasını ağlatan, Bitmeyen , gitmeyen kış. Bana , senin gibi soğuk duran, Git o zalimin gönlünde kışla...
Mehmet Aktaş Teknik Öğretmen.
Hakılısın hocam, varlıklılar sefasını sürüyor yoksullar ise cefasını çekiyor yapacak bir şey yok hepsi Allahtan güzel şiirini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Sokakları caddeleri boşaltan, İnsanları evlerine kapatan, Zenginleri Uludağda yaşatan, Fakirlerin anasını ağlatan, Bitmeyen , gitmeyen kış. Bana , senin gibi soğuk duran, Git o zalimin gönlünde kışla...
Çok güzeldi, hem hüzün verdi hem de gülümsetti son dizeler, gönülden kutluyorum değerli kaleminizi, yüreğinize sağlık Mehmet hocam. Sağlık ve huzur içinde geçen mutlu bir ömür diliyorum...
Geçmiş Kandilinizi Kutlar, nice kandiller dilerim selametle
Muhteşem!..Kış ağır geçince yüreğim üşür adeta...Allah cümlesinin yardımcısı olur inşallah.Kutluyorum duyarlı yüreğinizi Sayın Hocam.Selam ve Saygılarımı sunuyorum efendim.
Kış zengin mevsimidir derler. Şiirinizin de belirttiği gibi mevsimlerin hatırlattıkları da vardır elbet... Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum hocam.Gönül dolusu selam ve sevgilerimle...
Çok nefis dizelerdi hocam. Ancak her şeye ihtiyacımız olduğu gibi yaz aylarının susuz geçmemesi için kışa da ihtiyacımız var malumunuz. Tebrikler, saygılar efendim.
Duygulu gönlünüz güzelliklerle dolsun günleriniz kutlu olsun…
…
………………………….. Saygı ve Selamlar..