(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AVUTMUYORSUN DEĞİLMİ ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AVUTMUYORSUN DEĞİLMİ ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
nasıl da aldanmışım o yalan sözlerine o gözler nasıl da kandırmış beni şimdi anladım... bak konuşamıyorsun bile karşımda çok mu zor söylesene artık seni sevmiyorum demek ben çoktan alıştırdım kendimi bu duruma hadi kekelemede söyle artık bitsin bu ızdırap...
güzeldi...kısa ve anlam dolu dizelerdi...bu dizelerde benden olsun...sevgiler...
yosun tarafından 10/8/2007 9:20:40 AM zamanında düzenlenmiştir.
yosun tarafından 10/8/2007 9:21:08 AM zamanında düzenlenmiştir.
Seviyorum diye Avutmuyorsun değil mi? Çak lı,Çuk lu Mış lı,Miş li Konuşmaya başladında?
bu kadar ip ucunu birçırpıda verme,şu tıfıllara usta. kendi keşifleri kendilerine yetiyor zaten üç beş aylık sevdaları tebriklerimle birlikte saygılarımıda gönerdim.
Bence de avutmaya başlamış Şahin Hocam, kötü sinyaller aldım, bilesiniz :)))
Kutlarım, saygılar