Leyla’nın aşkından “bin! ” beter bilin Yangınlar için de “nar! ” olmuşum ben Severek yandım ben, “siz! ” keder bilin Alevler içim de “kor! ” olmuşum ben!
Şah damarda akan “kan! ” feda bilin Yarım canım varken, “tam! ” olmuşum ben Selam veren yâre “can! ” feda bilin Haktan gelen aşka “ram! ” olmuşum ben!
Yüzüm ak, başım dik! “Kul! ” diye bilin Kuş değilken uçmuş “naz! ”olmuşum ben Yaram Yardan açmış “gül! ” diye bilin Kışın tam ortası “yaz! ” olmuşum ben!
Seven kurda kuşa “yem! ” olmaz bilin Özde canı bulup “dem! ” olmuşum ben Hakkı gören gözde “kem! ” olmaz bilin Ruhu seven ruhla “şen! ” olmuşum ben!
Saçları okşayan “yel! ” olmam bilin Gözdeki yaş ile “sel! ” olmuşum ben Âşığın sazında “tel! ” olmam bilin Yüreğimde gizli “bel! ” olmuşum ben!
Gülhan der, sözlerim “öz! ” diye bilin Özüyle kavrulan “köz! ” olmuşum ben Gönül ile görmüş “göz! ” diye bilin Rüzgârla savrulan “toz! ” olmuşum ben!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Âşığın sazında tel olmam bilin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Âşığın sazında tel olmam bilin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutluyorum şiirinizi gönülden,
Gün eksilmesin pencerenizden.
Sevgiler, saygılar.