şu an boğaz köprüsünde olmak vardı atlamak için değil seyretmek için geceye dumanı üstünde neskafe eşlik etmeliydi şarkıdaki gibi ’bir gece ansızın gelebilirim’ misali gelmeliydi İstanbul...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gelmeliydi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gelmeliydi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Neysem *************************************************************** Bu kadar yürekten çağırma beni, Bir gece ansızın gelebilirim, Beni bekliyorsan uyumamışsan, Sevinçten kapında ölebilirim,
Bir gece ansızın gelebilirim. Bir gece ansızın gelebilirim.
Belki de hayata yeni başlarım, İçimde küllene kor alevlenir, Bakarsın hiç gitmem kölen olurum, Belki de seversin beni kim bilir,
Bir gece ansızın gelebilirim. Bir gece ansızın gelebilirim.
Kal dersen dağlarca severim seni, Bir deniz olurum ayaklarında, Aşk bu özleyiş bu hiç belli olmaz, Kalbim duruverir dudaklarında.
Bir gece ansızın gelebilirim. Bir gece ansızın gelebilirim. ..............................................Tabikine Emel sayın sölüyo
"Olsaydı, Ada’da yazlığım, Çamlıca’da kışlığım, Ve de, kollarımda aşığım. İstanbul’a, Bir tepeden bakardım, Yedi Tepe’yi seyre dalardım. Böyle; Ben de şiir yazardım."
Tatil günleri hariç yedi sene geçtim üstünden. Trafik sıkmıştı beni ama boğaz manzarasını özlüyorum şimdi. Güzel bir şiir. Kaleminize sağlık. Selamlar...
Hanımefendi çok profosyonel bir fotoğraf doğrusu...Pılıyı pırtıyı toplayıp kar kış demeden yolu tutasım geldi İstanbul'a... Bu görüntüye bu şiir de pek yakışmış...Tebrik eder saygılar sunarım.