(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Feriha Hanım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Feriha Hanım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:)) Ben yaklaşıkaiki senedir dizilerin tanından bile geçmiyorum... Her aşkın flim olmadığını bildiğim kadar, her aşkın da aptallık olmadığını biliyorum.. Adam gibi sevilirse aşk güzel be hocam,ama karın doyurmuyor o da başka boyutu... Saygımla...
Hanımefendi sebebi yok ama, bu Feriha dizisine bir türlü için ısıınamadı...Yayın saati mi uymadı, her neyse.Siz aşklarını her şeye rağmen güzel bulduysanız güzeldir.tebrik eder saygılar sunarım.
Zaten akşama kadar yeterince acılı çorba,acılı köfte yiyoruz
Bi de bunların acısı beni üzüyo ............................................... Ferayidir Kızın Adı Ferayi Yar Yandım Aman Esmer Yarim De Haydi Yandım Ferayi Türkmen Kızı Katarlamış Mayayı Yar Yandım Aman Esmer Yarim De Haydi Yandım Ferayi
Rinni Rinna Rinni Rinna Rinanay Rinanay Da Aman Da Yandım Ferayi
Demirciler Demir Döver Tunç Olur Öf Yar Yandım Aman Esmer Yarim De Haydi Yandım Ferayi Sevip Sevip Ayrılması Güç Olur Öf Yar Yandım Aman Esmer Yarim De Haydi Yandım Ferayi ......................................................bİZİM DE feryi'MİZ VAAA
feriha bizim aile dizimiz (babam hariç) severek izliyoruz valla ,annem kaptırıyo kendini bazen çok üzülüyo feri'ye ,senaryo olduğunu ima edip gülünce de kızıyo :)) ayrıca emrullah da güzelmiş yani
Ya o abartılı diziler olmasa ne yapardınız acaba hanımefendi? ''aptal da olda''derken''Olsa''mı olacaktı acaba.Özeliniz kapalı olduğu için buradan yazdım kusura bakmayın.
Sosyal etkinlik olarak başka ne kaldı ki?haklısınız,ben espri olsun diye söyledim ama şu değişiklik oldu evlerde;eskiden eşim kahvemi,çayımı yapar getirirdi,şimdiyse'' kalk kendin yap lütfen,dizim var benim''diyor.Bizde bir işimizi kendimiz yapar olduk. YANLIŞLIK DEĞİL O BİR HARFİN DEĞİŞİK VEYA OLMAMASI,KLAVYELER BAZEN BASMIYOR VEYA ACELE ETTİĞİMİZDE DEĞİŞİK BASIYOR.sEVGİYLE KALINIZ.
Her aşkın flim olmadığını bildiğim kadar, her aşkın da aptallık olmadığını biliyorum..
Adam gibi sevilirse aşk güzel be hocam,ama karın doyurmuyor o da başka boyutu...
Saygımla...