Bugün kar yağdı İstanbul’da Sen yoktun yanımda üşüdü yüreğim acıyla Ekmeğimi paylaştım pencereme konan kumrularla Gözyaşlarımı tutamadım ağladım yalnızlığımla...
Tüm Şehri beyazlar süsledi Buluştuğumuz rıhtımda yıllarımız ölümsüzleşti Kimsesizler mezarlığına gömdüm artık sevgini Mavi ufuklara baktım ağladım yavan gençliğimi
Yalancı bahara aldandım yel esti gönlüme Bazen hayat güldü, bazen tufan vurdu düşlerime Ayrılık düşünmezken biçare kaldım hicranlar içinde Saçlarıma aklar yağdı ağladım sensiz geçen senelerime...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
~~Ağladım Gençliğime~~ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
~~Ağladım Gençliğime~~ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bugün kar yağdı İstanbul’da Sen yoktun yanımda üşüdü yüreğim acıyla ===== Bembeyaz bu karlar hep üşütür, Aşkın rengi değişir türlü türlüdür... HakanKURTARAN Yürekten Tebrikler .... saygılar ...
Bembeyaz karlar kadar soğuk sağnak yağmurlar kadar ıslatıcı ve yürekler kadar sıcak merhamet yüklü güzel bir şiir tebrik ederim Selamlarımla Osman AKSOY
osman aksoy tarafından 2/8/2012 12:30:50 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bugün kar yağdı İstanbul’da Sen yoktun yanımda üşüdü yüreğim acıyla Ekmeğimi paylaştım pencereme konan kumrularla Gözyaşlarımı tutamadım ağladım yalnızlığımla...
Tüm Şehri beyazlar süsledi Buluştuğumuz rıhtımda yıllarımız ölümsüzleşti Kimsesizler mezarlığına gömdüm artık sevgini Mavi ufuklara baktım ağladım yavan gençliğimi
Yalancı bahara aldandım yel esti gönlüme Bazen hayat güldü, bazen tufan vurdu düşlerime Ayrılık düşünmezken biçare kaldım hicranlar içinde Saçlarıma aklar yağdı ağladım sensiz geçen senelerime...
Hüzün karla birlikte anlatılınca ayrı bir güzellikte sunuluyor şiirde...
Sevgili Kardeşim, değerli Edebiyatdefteri..com şairi Sayın: ♥Safure KALAFAT♥
Gönülden kopup gelen duygularla ustaca kaleme alınmış muhteşem şiirinizi tebrik ediyor başarınızın devamını diliyorum. Okunup ilham alınması gereken ndide bir eser olmuş.
Gönül inciniz bu şiirinizi favorilerime ekliyorum.
Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Tekirdağ'dan tam puan geliyor.
Duygu, emek, sabır ve hünerle ortaya çıkardığınız nadide eserinizi tebrik ederken; başarınızın daim, kaleminiz her dem kudretli olması ve ilham perinizin başınızdan eksik olmaması dileklerimi sayfanıza bırakıyorum.
Yalancı bahara aldandım yel esti gönlüme Bazen hayat güldü, bazen tufan vurdu düşlerime Ayrılık düşünmezken biçare kaldım hicranlar içinde Saçlarıma aklar yağdı ağladım sensiz geçen senelerime...
duygu dolu harika bir şiir dost kutlar sevgiler sunarım...
Bir şehir düşer/ Yıkılırım/ Karlarsa saçımın renklerinden Bir şiir yazılır Azureden/ Yalnızlıktan dem vurur!
"Yalancı bahara aldandım yel esti gönlüme Bazen hayat güldü, bazen tufan vurdu düşlerime Ayrılık düşünmezken biçare kaldım hicranlar içinde Saçlarıma aklar yağdı ağladım sensiz geçen senelerime... "
Değerli yürek, sizi selamlıyorum ve çok beğendiğimi bir şiir oldu.
selametle