Hayatı seninle sevdim tertemiz umutlarla, Beraber yürüdük el ele bu Şehrin sokaklarında, Ayrılıklara inat, mutluluk denizinde yıkandık âşkla... Hücrelerime kadar bağlandı gönlüm sana...
Her geceuykularımı bölüyor sevmelerin, "Sen’li sabahlara uyanıyor menekşe gözlerim, Aklımdan çıkmıyor "Seni Seviyorum" demelerin, Fırtınalar kopuyor gönlümde Seni çok özlüyorum...
Duygularım kavruk ateşlerdeyim, Gülüşlerin takılır dudaklarıma çoşarım, Hasret kokulu öpüşlerinle yanar yüreğim, Azad edilmiş özlemlerimle seninle doluyum...
Sevdalı bakışlarını mühürle gözbebeklerime, Teslim olur ürkek bedenim sarmalayan ellerine, Çorak topraklar gibi susadım teninin her yerine, Al Kırmızı çiçekler ekelim âşk gecelerine...
( Şiirime ses olan Sn. Birsu CANYOL Hanıma sonsuz şükranlarımı sunarım )
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
♥♥ Hayat Seninle Güzel ♥♥ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
♥♥ Hayat Seninle Güzel ♥♥ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Sevdalı Bakışlarını Mühürle Gözbebeklerime, Teslim Olur Ürkek Bedenim Sarmalayan Ellerine, Çorak Topraklar Gibi Susadım Teninin Her Yerine, Al Kırmızı Çiçekler Ekelim Âşk Gecelerine..."
Şiirlerini okumayı özledim Can dostum...Hayat paylaşışınca güzeldir ve dizlerinizde bir harikalık gördüm ve yürekten kutladım Tebriklerim çokça
Sevdalı Bakışlarını Mühürle Gözbebeklerime, Teslim Olur Ürkek Bedenim Sarmalayan Ellerine, Çorak Topraklar Gibi Susadım Teninin Her Yerine, Al Kırmızı Çiçekler Ekelim Âşk Gecelerine...
TERTEMİZ BİR SEVDAYLA SEVDİGİNE OLAN İNACINI DİLE GETİRİYOR VE SEVDASINA OLAN TUTKUSUNU İNANCINI DİZELERDE Tebrik ederim kalemini sevgili kardeşim selam ve sevgimle...
Sevdalı Bakışlarını Mühürle Gözbebeklerime, Teslim Olur Ürkek Bedenim Sarmalayan Ellerine, Çorak Topraklar Gibi Susadım Teninin Her Yerine, Al Kırmızı Çiçekler Ekelim Âşk Gecelerine...
umarım o hayatın içinden hiç çıkmazsınız kaleminiz daim olsun yüreğiniz sevgiyle dolsun . güzeldi tbrk
Beğendim ve haz aldım…
İyilik dileklerimle Kutlarım…
...................................................... Saygı ve Selamlar….