(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİ İŞTE BÖYLE BİRŞEY şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİ İŞTE BÖYLE BİRŞEY şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçten, öz,yalın ve de duygu yüklü güzel bir yorum.Kısa ama sıcacık.Bazen susmak bile ,çok şey söyler anlayanına.Sizinki de işte öylesi...İlgi ve beğeniniz için ,çok teşekkür ederim . Sevgiyle sağlıcakla kalınız , sagılar..efendim.
Hoşuma gidiyor bu halin Ellerin öyle sıcak Dudakların öyle cömert ki
Beni sana böyle tutsak eden yalnızca bu değil ki
Yanaklarındaki gamze Bir de ......Bir de ............ Senin ..............O gölyeşili gözlerin....
Evet dost ,yürek sevince işte böyle, güzel görür her şeyi gönül...göl yeşili gözlerin ise, etkisi hiç geçmez sanırım. Tebrik ederim, güzel yüreğinizden dökülen, güzel dizeleri....çok selamve saygı ile...esenlikler...
Şiir gibi bir yorum..."Aşk ağacındaki tutunabildiğimiz ilk dal..." Haklısınız, Dil susaz ,gözler konuşur ,aşk için atılan ilk adımdır bu.Hem de yalansız...Sana sevgi ve en iyi dileklerimi gönderiuorum.Sağlıcakla kal Küçük şaiirem benim.
İyi akşamlar .."Buğulu " sözcüğü çok daha yakışır gözlere.Göz Yüce Taradanın insana bahşettiği ,ihsan buyurduğu en görkemli armağanıdır beence de.Ne denli şükretsek azdır.Allah kimselerigün ışığından mahrum etmesin Amin.Selam sevgi ve de saygılar sevgili üstad'ım.
Ne kadar çok şiir yazılmış olsa da ,göz üstüne ,Hal ela olmuş rengi ha siyah ya da göl yeşili.aslında ne farkeder ki.Her gözün kendine özgü bir gizemli bakışı vardır ,bilirsiniz.Büyülü de diyebilirsiniz siz buna... Anlamlı yorumunuz için sağolunuz ..saygılar üstadım.
tebrik ederim.