İsyanımı yüklesem gökyüzüne Kahrından soluğu yerde alır bulutlar, Çektiğim acıyı çizsem bir tuvale Ağlamaktan tükenir insanlar. Aslında aşk sessizlikte gizlidir, Aslında huzur isim verilmeden de yaşanır, Sen belki bilmezsin ama Şairler hep yüreğinin köşesini ıslatır. Yanık bir sevda kalır mektupların ucunda...
Okyanustan çıkıp gelse bir denizkızı, Hani diyorum sevse beni içten içe, Olsa gülerken aşkın arsızı, İçse sevdamızı doldurup kadehlere, Alkol ikindisinde olmaya gerek yok Sen sarhoş gezersin sevgili, Ayaklarının üstünde duramazsın aşktan. Bakma yanaklarımdaki izlere, Ben öpmelerini istemedim onlardan. Onlar ki sahiplendiler beni kendilerince, Ölüm dokunuşlarındaki pınarlardan Akarken sensizliğimde, Ben arındım günahlarımdan Ruhuma ruhun değince.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARINDIM GÜNAHLARIMDAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARINDIM GÜNAHLARIMDAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gül yürekli şairim Her dizesi, her kelimesi çok özel ve güzel. Tebrik ederim. Usta kaleminiz daim olsun. Bu arada seslendirmelerinizi de özledik haberiniz ola :) Saygımla.
İlham hep sürsün.Sağlıcakla.