andığım an boşlukta beliren o hoppa, o körpe beden çıkar karşıma birden mayalanır duygularım aşkla gönlümde gözümde büyüdükçe büyürsün sanki hamur, teknesinde kabaran kükrer taşarsın yüreğimden...
kirpiklerin ocak çatar gözlerin ateş yakar hamur açar ellerin pişer aşkım sıcak sıcak yufka kokusuna sarıp sarmalayıp öpüp koklayasım gelir seni en kutsal nimetimsin sen benim...
aşksız ben hep açım hamur saca muhtaç ben saçlarına muhtacım, gönül ovam, burcu kovam bereketim, baş/ağım, buğday unum aşkınla mayalanıp yoğruldum ne aradıysam sende buldum...
aşk bir ocakbaşı gâhi kav, gâhi çakmak zamanı seyrine bırakmak sevgilim bahardan yaza, yazdan kışa döndükçe mevsim düşerken kar, üşürken içim gözlerine bakıp ateş yakmak yağmurlarla sicim sicim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK BİR OCAKBAŞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK BİR OCAKBAŞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gönül çavlanlarında bir dumansın ateş tüter durur aşk aşk deyu
ne güzel şiir tebriklerim hayata kattığınız erdemli düşün sevi dolu eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli Şaban hocam..:) sevgim saygımla hep selamlar..
kirpiklerin ocak çatar gözlerin ateş yakar hamur açar ellerin pişer aşkım sıcak sıcak yufka kokusuna sarıp sarmalayıp öpüp koklayasım gelir seni en kutsal nimetimsin sen benim...
NE GÜZELDİ SEVGİLİYİ NİMETTE BULMAK.. EN GÜZEL NİMET..YAVANLI AŞKLAR OLMASIN DİYORUM..SAYGILARIMLA
O kadar güzel yazıyorsunuz ki her geldiğimde'' bu sefer şaşırmayacağım'' diyorum ama başaramıyorum. Farklı konularda böylesine güzellikler yazmak ustalık gerektiriyor.Betimlemeler müthiş. Düşerken kar üşürken içim Gözlerine bakıp ateş yakmak Yağmurlarla sicim sicim Ben bunları aldım gidiyorum..Çok güzel her söz ama bunları çok sevdim.Yüreğinize emeğinize sağlık. Sevgilerde kalın hep.
gâhi kav, gâhi çakmak
zamanı seyrine bırakmak sevgilim
bahardan yaza, yazdan kışa döndükçe mevsim
düşerken kar, üşürken içim
gözlerine bakıp ateş yakmak
yağmurlarla sicim sicim...
GÜZEL AŞK ŞİİRİYDİ TEBRİKLER