(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EMMİM KIZI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EMMİM KIZI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özlem ve sitemin doruklarda olduğu, hayatın telaşesinden ihmal ettiklerimizi ve aile bağlarının zayıfladığını ne güzel anlatmış usta kalem, kutlarım çokça şiirdi...
Hamza tepesine oturup seyrederim Emmim dayım halam teyzem dedelerim Hangi mezar taşına varsam dökülür yaşım Tenim toprağa konmadan gel emmim kızı
Maalesef aileler arasında eski bağlar kalmadı.Emmi oğulları dayı kızları kardeşden ileriydi. Birbirinin sevinciyle güler kederiyle ağlardı.
Şimdilerde birbirinin nerede olduğunu bile bilmiyorlar. Hatta doğuda Bir kız evlendirileceği zaman önce amca oğluna sorulurdu.
Şiirinizden çok duygulandım.Güzel değerlerimizi örf ve adetlerimizi yavaş yavaş kaybediyoruz.Bu duyguyu çok güzel şiirleştirip bizlere sunmuşsunuz. Gönlünüz dert görmesin efendim.Selam saygılar.
DEMEK HEMEN HEMEN HER AİELDE VAR BU KOPUKLUKLAR .HAYAT KAVGASI MI DİYELİM TEKNOLOJİNİN GETİRDİĞİ RAHATLIK MI BİLMİYORUM KALMADI ESKİ BAĞLAR KİMSENİN KİMSEDEN HABERİ OLMAZ OLDU :( HAYATIN İÇİNDEN GERÇEK DİZELER SİTEMDE HAKLI VEFALI YÜREK İNŞ.SESİNİZE SES GELİR TEBRİK EDİYORUM BAŞARILARINIZ DAİMİ OLSUN DEĞERLİ DOST YÜREK SAYGIMLA.
Yürek damlalarımla yüreğinize keder ve hüzün verdiğim için özür dilerim Dilerim Yüreğinde ki hasret mutlulukla bütünleşsin Yürek sayfamı ziyaret ettiğin için teşekkür ederim Selamlar
UMUT ve DOSTCA