(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Günahlı Od Ve Kaynar Su Da Heyhatı Bitmez! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Günahlı Od Ve Kaynar Su Da Heyhatı Bitmez! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
günahlı od ve kaynar suda heyhatlar bitmez kapkara dumandan bir gölge ki boğulmaktır
yakışta çok fena kavurur acı biçilmez cehennem ateşi altında hep yalvarmaktır
susuz illette deve gibi su içirilmez o ceza gününde bizlere sunulan haktır
gün çabuk gelip de geçmeden namaz bitemez kurtuluş tövbe edişlerle hakk’a varmaktır
gel de dost baş çıksın şu kumdan bu böyle gitmez son çırpınış batak altında hak aramaktır...
Bunca güzellikleri sunan Yüce Allah'ı hakkıyla anmayan diller elbette yanacaktır ahirette, inancımız gereği bu böyle. Boşuna yaratmadı kainatı Yaradan, kullarının ibadetine de ihtiyacı yok. Lakin bizlere gönderilen kutsal kitaplarda biz kullara önerilen yine bizim kurtuluşumuz için önerilen doğru ve anlamlı öneriler var ayetlerde. Yüce Yaradan bizlere verdiği nimetlere şükretmemizi bekler bizden, en büyük şükür mutlaka namazla yapılandır, O'nun huzurunda secde edip el açmak, ibadetlerin en kutsalı, en şereflisidir. Sadece yeri göğü Yaradan'a secde etmek, önünde yerle yeksan olmak yakışır kuluna, yaradılana değil de Yaradan'ına. Ömürler bir su misali gelip geçerken gaflete düşmeden ahiretimizi düşünerek biz kullara düşen vazifeleri yapmalıyız, aksi halde o gün gelip çattığında iş işten geçmiş olacak, heyhat. Yüreğinize sağlık değerli hemşerim, çok yararlı, çok da hassas bir konu işlemişsiniz, gönülden kutluyorum değerli kaleminizi, var olsun duyarlı yüreğiniz. Sağlıcakla kalınız, huzur içinde, hayırlı uzun bir ömür diliyorum..
MERHABA ARKADAŞIM yine güzel bir şirini okudum güzel yüreğin sesinden her zaman huzur buluyorum sayfanda arkadaşım güzel yüreğin var olsun sevgilerimi bırakıyorum
Çevremize dikkatli bakınca Cehennemi ve Cenneti hatırlatan ne kadar çok şey var. Görmesini bilmeye, hayatını buna göre yön vermeye güzel bir çağrıydı şiiriniz.Tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum...
Biz mutluluğu hep solda aradık... Bizim soldan çağlayan ırmağımız hiç olmadı... Sağ her bakımdan güçlüydü.Kapitalizmi de kucaklayıp gelmişti..Biz ne kadar uzaklaşmaya çalışsakta o okadar yakınlaştı..Hiç solcu olamadık ama biz tüm suçu solda aradık...
Anlam derinliğindeki şiiriniz çok muhteşem... Çok çok güzel... Harikasın dost...
Beyit beyit iman, ihlas ile donatılmış nefis bir şiirdi ağabeyim, öğüt veren bir şiirdi aynı zamanda, okuyup ders alınacak sözlerle örülmüştü, duyarlı ve sorumlu kaleminizi, asil yüreğinizi saygıyla kutluyorum... Kalbi selam ve saygılarımla....
gel de dost baş çıksın şu kumdan bu böyle gitmez son çırpınış batak altında hak aramaktır... .......... Sayın AZAP, herşeyi söyleyip finalde davetinizi de yapmışsınız.Gayri sizden günah gitmiş. Gerisi kişinin kendi takdiridir. Güzeldi,tebrik eder saygılar sunarım.
bura etme bulma dünyası kul hakı yitmez
emele karşılık tüm bunlar hak yer bulmaktır
günahlı od ve kaynar suda heyhatlar bitmez
kapkara dumandan bir gölge ki boğulmaktır
Rabbim bilinçli bir iman nasip etsin..Varolasınız usta