(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAR KABRİNDE YERİM OLSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAR KABRİNDE YERİM OLSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın hocam öyle hüzünlü döktürmüş öyle 4lükler sıralamışsınızki şiirin hikayesinde açıklıyıcı yaptığınız halde yorumcular algılıyamamış ben bile aldanacaktım hikayenin açıklamasında dikkatli okuyunca anlaşılıyor her iki cümlenin ayrı anlatımı sizinle alakalı olmadığı hele bir yorumcuda hepten şok oldum neee dedim fakat şiirin tarihi eski olduğu için sonralarda ben süper babanneye selam yolladığım için yapılan yanlışlığı anladım Allah size ve eşinize sağlıklı yaşam beraberlik daim etsin şiiriniz hicran içersede beğendim
Ölüm adın kalleş olsun Acılarım bir son bulsun Aldın gittin can paremi Yar kabrinde yerim olsun
....Evet Hülya Hanım, bazı şiir dostlarımız şiirin öyküsünü okumadan yorum yapınca bazı yanlış anlaşılmalar olabiliyor. Katıldığım bir cenazede tanık olduklarımdan etkilenerek yazmıştım bu şiiri. .....Şükürler olsun ki eşim sağıklı ve yanımda. Bu olayı kendim için düşünmek bile istemiyorum. Nasıl dayanırım bilemiyorum. Kısacası Tanrım kimselere böylesi acılar yaşatmasın demekle yetinelim. ... Teşekkür ve saygılarımla kalın, hep mutlu kalın.
Çok özür dilerim efendim eşinizin ömrü uzadı inşallah...şiirin o kadar etkisinde kaldım ki ,direk böyle hissettim ,bu da sizin başarınız efendim...çok canınızdan dökülmüştü dizeler...selamlar esenlikler Allah ,eşinizden ölüm acısını yaşatmasın dilerim...saygılarımla...
......Öncelikle bir yanlış anlaşılmayı düzeltmek istiyorum Serap Hanım. Benim eşim çok şükür ki, ve de tanrım bana o acıyı hiç yaşatmasın sağdır ve mutluyuz. Şiirimin hikayesine belirtmiştim aslında. Beni bu şiiri yazmaya iten duygu, böyle bir ortamda bulunduğum sırada hissettiklerimden ibarettir. .....Böylesi bir olaya tanık oldum ve orada yaşananlardan etkilenerek yazmıştım. ....Şiirimi okumaya ve yorum yapmaya değer gördüğünüz için teşekkür ediyor ve saygılarımla selamlıyorum. ..... Esen kalın.
Ölüm adın kalleş olsun Acılarım bir son bulsun Aldın gittin can paremi Yar kabrinde yerim olsun. ... Sayın PULAT gerçek sevgiye doyum olamaz...Doymak için talep sonsuza birlikte ermektir.Bir önceki şiirimi ben de sizinle paralel bir istekle sonlandırmıştım.İzninizle burada zikretmek istiyorum. ...
Heyhat!!!
Geç kaldın güzelim! Naaş’ımı toprağa Katıver yitsin...
Üzerime bir kürek Atıver gitsin...
Olurda bir gün, Döner gelirsen; Kaz bir çukur yanıma Yatıver bitsin...
...
Bir gerçeği seslendiren güzel şiirinizi ve sizi tebrik eder saygılar sunarım.
merhaba efendim son finalde zaten yürek söyleyeceği en güzel sözü söylemiş YAR KABRİNDE YERİM OLSUN evet dah abaşka söze gerek varmı bilmiyorum şiirin güzelliğinde gidiyorum hoşçakal
bosuna denılmemıs ya ''ölüm olsaydı ayrılık olmasaydı ''diye.. böyle sevgılerın sadece darıddunya için degıl de alemı ervaha kadar sürme düsüncesini tasıyanların oldugunu bılmek ne mutluluk verici hocam,tesekkurler ... Rabbım esinizin sizi Cennet kapısında beKledıgını gÖrmeyı nasıp etsın insALLAH ( GZL DUYGULARA MUKABIL BU DUA DÖKÜLDÜ GÖNÜL PINARIMDAN)
mutmain tarafından 1/22/2012 11:06:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
mutmain tarafından 1/22/2012 11:07:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
.....Şiirimi okumaya ve yoruma değer gören sevgi dolu yüreğe içten teşekkürlerimi gönderiyorum. .....Yürek derinliklerinden gelen samimi dualarınıza da yürekten bir amiiiin diyorum. ......Sevgili kardeşim, yanlış bir anlaşılmayı düzeltmek istiyorum. Şükürler olsun ve tanrım bana o acıyı yaşatmasın ki benim eşim yaşıyor. Şiirimin hikayesi bölümümde özellikle bu amaçla belirtmiştim. Eşini kaybeden ve onun acısının yaşandığı bir ortamdan etkilenerek dizelere dökülem duygularımdı yazdıklarım. ......Saygı ve sevgilerimle kalın, hoşça kalın.
İçten ve samimi dizelerdi..... İlmik ilmik işlenen nakış gibi emek duygu ve huzun islenmis.... Huzun ,ancak bu kadar etkileyici ve bu kadar akıcı islenebilirdi..... COK duyulandim gidişler huzun bırakır kalana......
Huzun kokan yürek sesiydi dizeleriniz...... Şairin yüreği bır başka sever bır başka anlatır hüzünlerini ,mısralarında harmanlar içindeki duygularını .....
Ben'i onurlandirdiginiz icin COK tesekKur ederim....
Ben tüm aldığım pembelerimi ekranıma kopyalıyorum ... Ve tüm ekranım doldu Ben'i simartacaksiniz bu gidişle .....
Ama guzel duyguları da paylaşmamız gerek.... Sizde geç yatıyorsunuz Benim COK yazım var henüz gece yeni başlıyor benim icin... Bazen de edebiyata giremiyorum.... Üye değilim yazıyor .. Ve yeşil yanıyor Sanki açığım ... Bazen bır hafta edebiyata giremiyorum .. Giremiyorum derken posta geliyor, siir'lerinizi okuyabiliyorum, ama Yorum yerim kilitli ve üye olun yazar ... Bes aydır bu devam ediyor... Ve sinirlerim bozuldu .... Şimdi alıştım edebiyata giremediğim zaman Siir yazıyorum hazırlık yapıyorum ... Edebiyat açıldığında hemen ŞİİRİMİ bırakıp sair dostlarımı ziyaret ediyorum....
Hocam tekrar tesekKur ederim.... İyi geceler dilerim.... Kendinize iyi bakın .... Sevgilerimle .... Janet ....
.......Şiiire gönül vermiş sevgi dolu yürekten gelen övgülere sonsuz teşekkür ve saygılarımla.İyi ki varsınız, şiirlerimi okumaya ve yorumlamaya değer görüp, yüreklere güç veren yorumlarınızla onurlanıyoruz. ......Sağlıkla kalın, mutlu kalın , hoşça kalın.