Yaşar Nuri Öztürk hem Saba Tümer’i hem izleyenleri şaşkınlık içinde bırakan şok el hareketiyle programa damgasını vurmuş. dua etsinler ki uygulamalı göstermeye kalkmamış...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uygulamalı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uygulamalı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocama laf söyletmeeeem! Ilımlı İslamcı o, dîni kolaylaştırıyo:) Bunu yaparken araya bi el hareketi karıştıysa ne olmuş yâni:) Selamlar, sevgiler sayın yazarım.
Yav ben bu adamı aslında çok seviyordum da son zamanlarda baya canımı sıktı. Yine bir Saba Tümer programında adam resmen askıntı oldu. Neymiş efendim Aşk-ı Memnu'nun Bihter'ine yani Beren Saat'e bayılıyormuş hazret. Yedirmezler Yaşar Hoca'm yedirmezlerrrrr.
Son günlerde el hareketleri de moda oldu. Birileri mecliste, diğerleri ekranlarda maşallahları var. En güzeli bizim sitemiz. seviyeli ve temiz. Saygılarımla
Hanımefendi hadi kazara bir şey yaptı ! Mükerrerinde de beis görmedi :(( Yaşar Hoca'nın destursuz konuşmasına alışığız ama,beden dili mensubu olduğu camiaya ve titrine yakışmadı. Gündeme aldığınız için teşekkürler ve tebrikler.
Yapar inanırım. Bi konuşma yapıyor bir zamanlar. o zaman partisi vardı, hala varmı bilmem ama konuşma yaparken yanında oturan kadının çep telofonu çaldı. kadında çantada bir süre bulamadı telefonu. kadını kovdu yanından biliyormusunuz canlı yayında:)) Manyak ya...