(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YILDIZLARIM MAVİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YILDIZLARIM MAVİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Maşallah bu yazdıklarını bölmeye başlasak 4 tane şiir çıkar Tabiki buda ayrı bir beceri biz ozanlar bunu beceremeyiz yebrikler Yolunuz ve bahtınız açık olsun benim puanıma ihtiyacınız yok gibi yinede puanımı vereyim.
Bir bir silerim içimde kalan sensizlikleri bir uğultudur yüreğimde yarım kalmış zaman Durmak için yazılmış kaderimdeki hatalar. Yanlış yollara atılan yanlış çaputlar sokakların içinde oynanan mahalle maçı kadar savunmasız çocukluğum ve bir sen çizerim ellerimde inşaat molozları
sek sek oynar eski yalanlarım üzerinde nasıl kirlenmişse zaman karanlığa doğar güneş ısıtmaktan usanmış bir kuzine misali mezbahada doğar yeni çocuklarım annesin katlinde
vur şimdi en düş yerimden dilimde kalem kesikleri ismin seni seviyorum desem kangren olur yüreğim...
NEGUZE BIR SIIR YILDIZLARIM MAVI , SEVEN YUREK HEP GOKYUZUNUN MAVILIGI ILE GORUR YUREGI MAVI TEMIZ BERRAKTIR SIVGIDEN ASKDAN YANAGOZLER YALAN SOYLEMEZ SEVGI SEVDADIR YUREKTE OLUMSUZ ASK YASANIR SEVEN YUREKTE .SEVGI GUZELLIK, ASKONUN DAMAK TADI, MUTLULUK ELMA SEKERIDIR YEDIKCE DAHA DA SEKER GIBI GUZELLIK YASANIR.SEVEN YUREKLERDE SURGUN SEVGILER YASANMASIN AYRILIKLAR OLMASIN DILERIM .CUNKU KOLAY BULUNMUYOR BU SEVGILER .HUZUNLER YASANMASIN YALNIZLIKLARDA SEVGILERDE.BOYLE GUZEL BIR SIIRE NEDEN SECKI VERILMEMIS ANLAYAMADIM.SEVGILER.
Belki çok alışılmış bir kavram olacak çok beğendim demek, fakat yerine koyacak başka cümle bulamadığım için böyle yazmak zorunda kaldım. Harika dizeler. Manidar bir anlatım. Tebriklerimi bırakıyorum şiirin ayak ucuna. Sağlıcakla.
Tenimi okşadığın her an acarım gonca gülleri yaşarım tüm mevsimleri Yalnızlığım ısıtacaksa yüreğini kes biletimi ger çarmıha bam telimden
Askın tohumlarını filizledik hayat hikayesine yazdık ask’a yolculuk Kınalar tazeyken yaran kalbimde mıhlanmış yazdım ismini deli mavi
Gözler yalan söylemez böyle sevgi sevda olsun menekşe gözlerinde Deliler gibi aşığım içimi titretir her yazdığın mum kokulu mektupların
************* *********** ************** Beyitleriyle türlü imgelere bürünmüş bu şiir mana ve anlam doluydu, mükemmel bir anlatımdı. Seçkin kalemi ve engin yüreği candan Tebrik ederim... Sesi ile şiire renk katan yoruma sonsuz Teşekkürler. En derin selam ve saygılarımla
Gözler aşkımızı anlatır sevmedin özlemedin yüreğime acı yükleyen kahır Hicranıma inat..!! Bahçem hala yeşermekte geceye inat..!! Yıldızlarım mavi
İNADINA SEVEBİLMEK BU OLMALI: Yer yer isyankar duygular,yer yer iç çekişler. Ama tam anlamıyla tepeden tırnağa aşka kesmiş yüreğin çığlığı gibi dizeler.
Yelkenler açılır ne ümitlerle aşkın deryasına, çıkılan o yolculukta dalgalar bile şaşkındır bazen ters esen rüzgarın şamarına. Bakışlar sevdanın pusulasını göstermekten kaçar gün be gün, yalan sözlere vurulduğuna bin pişmandır kalp, ağlayan hatıraların ağırlığı ile doludur dün… Şiir dilini çok iyi kullandığınız anlatımı harika bir seslenişti eseriniz. Şiirinizi ve ses yorumunu en kalbi duygularla kutluyorum Janet hanım. Gönül dolusu selam ve saygılarımla…
okuduğum çok derin anlam taşıyan ve herkesin kendinden birseyler bulabıleceği duygu dolu bir şiirdi... ben kendi adıma , "Şimdi bir başımayım düşlüyorum yaşadıklarımı sorgularken hüznümü." kısmını aldım...
Ne kadar da imkansız olsa aşk;umut kapıları açık olunca bir de bakarsın çıkıp gelivermiş.İçinizdeki o maviyi ışıl ışıl yanan yıldızlar aydınlatsın...Kutlarım Janet Hanım...Tebriklerimle birlikte,selamlarımı bırakıyorum sayfanıza....
Harika bir şiir dİledim okudum tabiki su gibi melodi gibi bir şiirdi vallahi benim branşım deği benim stilim deği ama ben serbes şiir denilince sizin şiirlerinizde huzur buluyorum size""SERBES ŞİİRİN SULTANI"DİYEBİLİRİM DEĞİL Mİ BÖYLE BİR LÜKSÜM VAR MIDIR? BİLEMİYORUM SEN BAŞKA DEĞİLSİN BAMBAŞKASIN KUTLUYORUM ŞİİRDEN BİRKAÇ SATIR ALIP AŞAĞIYA YAPIŞTIRMAK BANA GÖRE DEĞİL ŞİİR TAMAMI İLE BİR BÜTÜNDÜR DİYE DÜŞÜNÜYORUM. KUTLUYOR SELAM SEVGİ VE SAYGILARIMI GÖNDERİYORUM HOŞÇA KAL DOSTÇA KAL
Duygular çağlayan olup dizelere düşmüş, hüzün ve kederler şiirde kalsın, sancılıda olsa çokça şiirdi arkadaşım, kaleminiz daim, gülüşleriniz hep mavi olsun...
Sevgili Kardeşim, değerli edebiyatdefteri.com şairi Sayın: ♥Janet KOHEN♥
Sayfa da, şiir de, seslendirme de muhteşem olmuş. Kudretli kaleminizi nadide bir şiirin altına imzanızı gururla atmış. Tebrik ediyor başarınızın devamını diliyorum. Gönül inciniz bu şiirinizi favorilerime ekliyorum. Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Tekirdağ'dan tam puan geliyor.
Duygu, emek, sabır ve hünerle ortaya çıkardığınız nadide eserinizi tebrik ederken; başarınızın daim, kaleminiz her dem kudretli olması ve ilham perinizin başınızdan eksik olmaması dileklerimi sayfanıza bırakıyorum.
Hanımefendi güzel şiirinize geç geldim ancak arkadaşları da oldukça etkilediğini gördüğüm güzel şiirinizi ben de zevkle okudum.Tebrik eder saygılar sunarım.
duygular sel olup sayfaya taşmış harikasınız efendim yüreğinize sağlık bu arada sayfanızda yine gözükmez oldum her şiirinize yorum yazıyorum bildiri geldiği halde göremiyorum kusuruma bakmayın hep şiirle sevgiyle kalmanız dileğimle saygılarımla selamlar
Fondaki müzik, şiirin yorumu ve tema muhteşemdi!..Artı, şiirleşen duyguların ard arda dizilişi de muhteşemdi. Ben takdirlerimi gönlünüze bırakıyorum...
Gözler yalan söylemez böyle sevgi sevda olsun menekşe gözlerinde Deliler gibi aşığım içimi titretir her yazdığın mum kokulu mektupların
Bunun adı olumsuz ask buna yürek dayanmaz takvimler isyanda artık Mutluluğu yakalayacağız elbet bilinmeyen limanlardan gelen gemiyle
Sürgün heceler şiirlerimde kanla yazdım sevda destanları adı uzak diyar Ömür boşa döner aşıkların sırdaşı mavi denizler gizemli akar akar yakar
Acı verse de zaman dilimi yüz yüze geliriz bu cihana bir daha dönmek Hayal olsa bile heyecan ve tutku kayıp kentin yolculuğunda ölümdür
Şimdi bir başımayım düşlüyorum yaşadıklarımı sorgularken hüznümü Uzak diyar hayatın yolculuğunda tamamlanan hüzün ask ve ölüm...
......Her dizesinde ve her hecesinde buram buram sevda kokan, özlem kokan ve okuyan yüreğin iliklerine kadar işleyen anlamı ile mükemmel bir şiirdi. .....Okuması büyük bir haz veriyor. Dizeler arasında geçiş ebru sanatındaki inceliği ve ahengi andrıyor. .....Bu kadar içten duyguları hisseden yürek ve bu duyguları bir nakış edasıyla dizelere döken kalem sahibini içtenlikle kutluyor, sevgilerimi ve saygılarımı serpiştiriyorum o duygu dolu dizeler arasına. .....Şiirle kalın, sevgiyle kalın.
Hasreti sevmezdim sensizlik bana ölüm kadar yakın ölümün suretini çiziyorum sarı sularda sevmedin özlemedin yüreğime acı yükleyen kahır dibe vuruyor sensizliğin rotası...
Kınalar tazeyken yaran kalbimde mıhlanmış yazdım ismini deli mavi Deliler gibi aşığım içimi titretir her yazdığın mum kokulu mektupların
Hayal olsa bile heyecan ve tutku kayıp kentin yolculuğunda ölümdür bir başımayım düşlüyorum yaşadıklarımı sorgularken hüznümü ... Bunlar çok anlamlı ve derin duygular...
Dizeleri bölseydiniz çok mu daha güzel olurdu bilmem; duygu karmaşasında darmadağın olmuş bir haldesiniz sanki...
Değerli şaire;yüreğiniz hayalinizdeki mavi yıldızlar kadar ak ,gönlünüz berrak olsun ,çok akıcı şiirinizin satırlarında adeta kaybolur gibi oldum ,ama toparladım ve çıkıyorum sevgilerle esen kalın ..
Gözler yalan söylemez böyle sevgi sevda olsun menekşe gözlerinde Deliler gibi aşığım içimi titretir her yazdığın mum kokulu mektupların
Tebrik ediyorum sevgili şairem ,naif yüreğine mahir kalemine sağlık ,çok güzel sevda özlem dizeleri.hüzün olsa da mayasında sevgi ağırlıklı.ses olan beyeefendinin nefsine sağlık.başarıların daimi olsun sevgimle.
Şimdi bir başımayım düşlüyorum yaşadıklarımı sorgularken hüznümü Uzak diyar hayatın yolculuğunda tamamlanan hüzün ask ve ölüm...
hayatın içinden geçerizde nelerden geçtiğimizin farkında olmadan..bir bakmışızki neler neler kaçırmış..neler neler kaybetmişiz..ne uğruna .. hayatı kim dolu dolu yaşamış ..yaşadım diyenlere birde benim pencerermden bak derim..
çok çok güzeldi..kalemin daim olsun ..sevgilerimle
JANET hanım öylesine usta bir kalemin var rabbim o kalemine o yüreğine zeval vermesin her zaman ki gibi ustaca bir şiir okudum yürek sayfanda saygımla selamlıyorum seni can arkadaşım .YOLDAŞ
Gözler yalan söylemez böyle sevgi sevda olsun menekşe gözlerinde Deliler gibi aşığım içimi titretir her yazdığın mum kokulu mektupların .....siiriniz ve seslendiren beyin sesi ve fon..uyumlu ve akiciydi..duyguluydu kutlarim her iki kalemi de sevgilerimle sairem..
Mum kokulu mektupların gölgesinde muazzam dile gelen yürek salınımları vardı.Bilge duruşunuzun yanında hep yol alan kaleminizle başarı ve taktiri hak ediyorsunuz..
Saygıdeğer şairem Janet hanım kardeşim Allah sizden razı olsun,muhteşem anlatımıyla hayata yön veren yaşam öyküsünü aşkıyla sevdasıyla acısıyla tatlısıyla o engin duyguları adeta bu güzel dizelerle dans ettirmişsiniz harika bir şiir okudum yürekten kutlarım şiiri şiir gibi yazan o usta kalemine emeğine engin yüreğine sağlık harikasınız Janet hanım harika paylaşımınız için teşekkür eder başarılar dilerim kalbi selam ve saygılarımı sunarım Rabbimize emanet olun duam ile
Hasreti sevmezdim bir türlü peşimi bırakmadı ayrılık Yanım ezik sen özgürsün git gitme diyemedim ne yazık <<<<< emeğine özüne sağlık tebrik ederim anlamlı manevi deyerli yuce aziz bir eser okudum hakın tecelsi sevginin erdemliği özün olgunu eksilmesin özünden sevgiler,
Janet Hanım; Harika ve hayatla bire bir, duyguları yaşatırcasına çağrışımları olan imgelerle nefis bir sevda öyküsü sunmuşsunuz dizelerde, okudukça duyguların içinde ve o duygulardaki hüzün denizinde yüzüyorsunuz adeta, çok etkili buldum şiirinizi ve seslandirmeyi de aynı ölçüde beğendim, sizi ve şahsınızda şiiri seslendiren üstadı saygıyla kutluyorum, kalbi selamlarımı yolladım...
janetim ne güzel acı yüklü bir şiir zevkle okudum zevkle dinledim yüreğine sağlık canım arkadaşım sevgili can dostum..l'amitier pour tous jours..sevgiler saygılar.iyiki varsın..
Tenimi okşadığın her an acarım gonca gülleri yaşarım tüm mevsimleri Yalnızlığım ısıtacaksa yüreğini kes biletimi ger çarmıha bam telimden
Askın tohumlarını filizledik hayat hikayesine yazdık ask’a yolculuk Kınalar tazeyken yaran kalbimde mıhlanmış yazdım ismini deli mavi
Bir aşk bu kadarmı güzel anlatılır, aşkların hüzünlü oluşumudur şiirleri böylesine güzel kılan? yazan kalemi yürekten kutlarım, harika bir şiir sundu bizlere, tebrik ederim sevgili Janet. Sevgi ve saygılarımla..
AŞKI DERİNDEN YAŞAYAN VE ANLATAN BİR ŞAİR OLARAK GÖRÜYORUM BEN SİZİ.ŞİİRİ OKURKEN ŞİİR İNSANI ALIP GÖTÜRÜYOR BİR YERLERE....VE ÇOKCA TEBRİK EDİYORUM..SAYGILARIMLA.
Şimdi bir başımayım düşlüyorum yaşadıklarımı sorgularken hüznümü Uzak diyar hayatın yolculuğunda tamamlanan hüzün ask ve ölüm..................Bir varmış Bir yokmuş Misali
Hüzünlü düşündürücü ve gülyüz gönülde içli hicranda yani of be ALKIŞ İLE
Harika bir şiir okudum ve dinledim sayfanızda Sayın KOHEN zordur uzun mısraların birbirini takibi ve bu şiirde şair çok başarılı akıcı ve anlamı yerliyerinde çok beğendim tebriklerim kalben saygımla.
Duygu yoğunluğu tartışılmaz bir yapıt. Okuyanın/dinleyenin yüreğinde etki bırakıyor kuşkusuz. Keşke dizeleri bu denli uzun tutmasaydınız. Bu durum yapıtı düz yazıya yaklaştırır.
merhaba sevgili janet, çok isterdim bu kadar güzel ve zaman ayrılarak emek verilerek dizeleri biraraya gitirerek yazmış olduğun şiirini ilk okuyan ben olayım. maalesef olmadı ama olsun arkadaşlarımın yaşadığı heyacını bend eyaşadım çok hakim din dizelere anlatım tarzına ise diyecek yoktu yani herşey harika ve mükemmeldi bir şiir nasıl olur dersen ancak bu kadar olurdu işte şiir bu derdim. işte şiir bu ) yüreğiniz alıp sizi takmış peşine güzel duygulara bezemiş ve bu dizeler çıkmış ortaya gerçekden çok güzeldi ve beğenerek okudum bu sabah. sevgi ile kal seni kutluyorum....
gecene gebe bırakacaksan zamanı, hayallerine bunu öğreteceksin. umutların ellerinden tutacak. yıldızlarına gülümseyeceksin. baktığında falına hayatı öğreneceksin bazen üzülüp bazende güleceksin kaderin nabzına sen hükmedeceksin tuttuğunda saçları yolacaksın bitti artık film deyip. sende koparacaksın...
Hasreti sevmezdim bir türlü peşimi bırakmadı ayrılık Yanım ezik sen özgürsün git gitme diyemedim ne yazık
Sen düş perdemin Tanrısı ben doğan kızıl güneşin olayım Dünyanın dönümü gecenin karanlığı bedenim ol nedenim
Yer ile gök aşkının gönlünde pervanesiyim bu diyarlarda Bir düş hummasıyım hecelerim ayaz dilim lal dudağımda
Hey dünya sürgünüm ölümün suretini çiziyorum sarı sularda Leylak bahçem dört mevsim sensiz yitik nehirlerim bir bakışına
Düşler uçurum kenarları kadar yakınımda sensizlik bana ölüm kadar yakın Yüreğime acı yükleyen kahır dolu kara mektupların sandığımda kül yanık
Gözler aşkımızı anlatır sevmedin özlemedin yüreğime acı yükleyen kahır Hicranıma inat..!! Bahçem hala yeşermekte geceye inat..!! Yıldızlarım mavi
Uzak diyarlarda olsan bile saklarım yüreğini en karanlık yerimde yüreğimde Sen düş perdemin sanrısı ben doğan günesin olayım Sonsuzluk adına
Dünyanın dönümü gecenin karanlığı bedenim ol nedenim olsa da ölüm Ask mabedim ecelsiz ölüm son nokta alabora yolculuğum göründü
Hazindir ayrılık hiç var olmamış gibiyim dibe vuruyor sensizliğin rotası Loş gecelerde haykırıyorum ey hain uzak diyarlara kanatlanıp uçarım
Ah hain ayrılık yokluğunu hayal ettiğimde bile hissederim içimde seni Ömrüm sana heba olsun bu yangının sureti aşktı adı sendin bir tanem
Tenimi okşadığın her an acarım gonca gülleri yaşarım tüm mevsimleri Yalnızlığım ısıtacaksa yüreğini kes biletimi ger çarmıha bam telimden
Askın tohumlarını filizledik hayat hikayesine yazdık ask’a yolculuk Kınalar tazeyken yaran kalbimde mıhlanmış yazdım ismini deli mavi
Gözler yalan söylemez böyle sevgi sevda olsun menekşe gözlerinde Deliler gibi aşığım içimi titretir her yazdığın mum kokulu mektupların
Bunun adı olumsuz ask buna yürek dayanmaz takvimler isyanda artık Mutluluğu yakalayacağız elbet bilinmeyen limanlardan gelen gemiyle
Sürgün heceler şiirlerimde kanla yazdım sevda destanları adı uzak diyar Ömür boşa döner aşıkların sırdaşı mavi denizler gizemli akar akar yakar
Acı verse de zaman dilimi yüz yüze geliriz bu cihana bir daha dönmek Hayal olsa bile heyecan ve tutku kayıp kentin yolculuğunda ölümdür
Şimdi bir başımayım düşlüyorum yaşadıklarımı sorgularken hüznümü Uzak diyar hayatın yolculuğunda tamamlanan hüzün ask ve ölüm...
-------------------------------------
Hasretinle kavruldum gittim Senin senden haberin yok sevgilime yandım da gittim Aşkların Tanrısı birdir herkes için İçim sevda ile doludur her an Gecenin karanlığında yanındayım Senin senden haberin yok sevdiğim Yer gök şahittir aşkımıza Dudaklarından düşmez adım Hep söyler dilin durmaz Nehirlerin akışında akar gider sevdan Bahçendeki leylaklardan sor ben beni Ölüm bir çıkar değil,o bir kurtuluştur Düşünsen de düşünmezsen de sevdam seni yakar gider Kahır etsen de etmesen de maviliğinde hep yanarım Nerde olsam da birdir yakında olsam uzakta olsam Hep yüreğindeyim bunu bil Doğanın perdesi de olsan güneşte olsan hep Yanarsın benim aşkıma ve sevgime O yolculuğun biletini yüreğin de keserken Cam kenarında değil de candan olsun O uzaklara dalıp gitmesin rotan Varacağın vardır her an içimde Yaşıyorsam seninle yaşayacağım Yazdıklarını gözlerim görüyor sana baktıkça Aşkımız tohumlamış yüreğimizde Aslını sorarsan bizim bizden haberimiz yok Şiirlerin kanla yazmış gibi geliyor bana Bu kadar acı çekmeye değer sevgimiz Unutma ki seni sevdiğim için seviyorum Sevdiğin gibi yaşıyorum seninle her an
Sevgim sevgin olsun can dost,sevgi ve saygılarımla...
Düşler uçurum kenarları kadar yakınımda sensizlik bana ölüm kadar yakın Yüreğime acı yükleyen kahır dolu kara mektupların sandığımda kül yanık
Bu iki dize bile sayfalar dolusu şey anlatır,hüznün ayrılık nağmelerindeydim sanki,baştan sona akıcı ve anlamlıydı şiiriniz Janet hanım.Seslendirmede mükemmel olmuş,okuyan dile sağlık.Selam,sevgilerimle.
Ne güzel bir müzik ve ses .Ne kadar rahat okunan bir şiir.Sözler de vurucu.Ben içinden''hasreti sevmezdim bir türlü peşimi bırakmadı ayrılık.'' bölümünü aldım yanıma gidiyorum..Ne kadar derin sözler..Yıldızlarınız hep mavi baksın, yüreğiniz hiç üşümesin sevgilerde kalın.
CANIM ÇOK SIKKINDI...OKUYAYIM MI, OKUMAYAYIM MI DİYE TEREDDÜT GEÇİRDİKTEN SONRA, haydi seslendirmeyi dinleyeyim bari deyip, dinledim. Bir şiir, bir insanın sıkıntılarını hafifletir mi? El cevap: janet yazdıysa onu, evet...Saygıyla... "Bunun adı olumsuz ask buna yürek dayanmaz takvimler isyanda artık Mutluluğu yakalayacağız elbet bilinmeyen limanlardan gelen gemiyle..." süperdi janet... ben kendimce KURDELEYİ TAKTIM...
yunus özkan kardeşim, ne olur benim de bir şiirimi seslendir...harikaydın.tebrikler...
Beyitler halinde anlatılan aşk anlatımı imgelerle ustaca dizelerde yerini almıştı.Aşk destanını anımsattı bana...Yunus bey'in yorumuna,şaire,şiire ve kaleminize tebriklerimle efendim...Aşk ve sevgi ile kalınız her daim...Yüreğiniz var olsun...
merhaba bitanem sayfanızda güzel bir şir okumak dinlemek her zaman hoşuma gidiyor güzel yüreğin var olsun bitanem yorumlayan sayın özkanada çok teşekkür ederim her iki yüreğide kutluyorum sevgi ile kalın
Yanım ezik sen özgürsün git gitme diyemedim ne yazık
Sen düş perdemin Tanrısı ben doğan kızıl güneşin olayım
Dünyanın dönümü gecenin karanlığı bedenim ol nedenim
Yer ile gök aşkının gönlünde pervanesiyim bu diyarlarda
Bir düş hummasıyım hecelerim ayaz dilim lal dudağımda
Hey dünya sürgünüm ölümün suretini çiziyorum sarı sularda
Leylak bahçem dört mevsim sensiz yitik nehirlerim bir bakışına
yürek coşmuş kaleme dokundukça kalem koşmuş güzel yüreğini ve yorumu kutlarım.