(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YASAMAK LAZIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YASAMAK LAZIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tesekkür ederim. Bu vesileyle sayfaniza girdim. son siirinizi, ve siirlerinizi okudum. Size msj, atmak istedim tüm üyelere msj. kapattiginizda ulasamadim. Galiba saglik sorunlariniz var. Gecmisler olsun. Sifalar dilerim. Güzel sözlerden olusan yorumunuzu, degerli buldum. Selam ve saygilarimla.......
Yaşadım mı öldüm mü anlayamadım,niye seçti kader beni anlayamadım,..hep yaşamdan şikayet eder dururuz,hayat zor,dikenli yollar falan ama hayat zor değil,başkalarını düşünerek,severek yaşarsak hayat daha da anlamlı oluyor.Hepimizin hayatı dudağımızın ucunda söyleyeceğimiz iki kelimeyle sınırlıdır:Bir varmış bir yokmuş.Hayatı ertelemeden,sevgileri yarınlara bırakmadan yaşamak lazım.şiriniz kısa ama öz,yalın bir dille yazmışsınız.Kararlı bir yüreğin sesi olmuş.Nazı m hikmet'in şirlerindeki coşkulu anlatım sizde de göze çarpıyor.
Sair der ki: "Bir bayrak gibi, ipin icunda sallansaydim keske, inadina bir gün fazla yasamak icin". Vermis oldugum msj, Yasama sevincimizi kaybetmememiz icin. Sizinde belitttiginiz gibi "inadina" yasama sevdali, olmak lazim. Degerli yorumunuza tesekkür ederim. Selam ve saygilarimla....
Yorumlar yazarken bir yandan da televizyonda güzel biprogram seyrediyorum, daha doğrusu dinliyorum. <şiirler okunuyor. Nazım Hikmet'in söz ettiğim o yaşamak şiirini de okudular.Sizin yazdığınız şiir de ona benziyor.
Nazım Hikmet'in şiirinden iki dizeyi de yazmışsınız..