Bir yudum sevda için, gözyaşı hibe ettim Kadının kalbini de, kendime Kabe ettim Onun dibinde hergün firâka tövbe ettim Yine de kadir kıymet bilmedin baş belası!
Aşkına taht sana da, gönül sarayı yaptım İçinde gecegündüz sana ruhumla taptım Bile bile hak yoldan, gizli günâha saptım Yine de kadir kıymet bilmedin baş belası!
Hasretinden âh u zâr ettim bülbül misâli Doğrudur ,aşkaʼ dâir kalbimin kîl u kâli Yalan sözlemez ey yâr! Âşıkın melül hâli Yine de kadir kıymet bilmedin baş belası!
Sonbaharda yeşerdim gözlerinin renginde Son şehâdet şerbeti, içtim gönül cenginde Ama senin ismin var mezarımın senginde Yine de kadir kıymet bilmedin baş belası!
Sen sarı güldün ben de dibinde nemli toprak Yarılmış sol yanımda açardın yaprak yaprak Gözüm taşardı yazlar, geçmesin diye kurak Yine de kadir kıymet, bilmedin baş belası
S / ÂYE (03:10) 17 Aralık 2012 / Wuppertal / Almanya
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAŞ BELASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAŞ BELASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkına taht sana da, gönül sarayı yaptım İçinde gece gündüz sana ruhumla taptım Bile bile hak yoldan, gizli günâha saptım Yine de kadir kıymet bilmedin baş belası! şiir olarak cok güzeldi ..saygılarımla..
Sen sarı güldün ben de dibinde nemli toprak Yarılmış sol yanımda açardın yaprak yaprak Gözüm taşardı yazlar, geçmesin diye kurak Yine de kadir kıymet, bilmedin baş belası
Hüzün ve sitem duyguları gönül kırgınlığı ağır basıyor eserinizde.Okuması keyif oldu değerli kaleminizi kutlar saygılar sunarım..
Aşkına taht sana da, gönül sarayı yaptım İçinde gece gündüz sana ruhumla taptım Bile bile hak yoldan, gizli günâha saptım Yine de kadir kıymet bilmedin baş belası!
Görsellik ne güzel...Şir de farklı olmuş...Lakin çok acılı...Seslendirenle beraber yazan kaleme tebrikler...saygı ile...
bu kadar güzel yürek bunca güzel söz.....bunca aşkın içinde beliren haykırış.....bunca ayrıntılı özlem.....bunca baş tacı gönül tacı baş belası....çok çok nefis bir çalışma....yorum ve dizeler iki uyumlu ve mutlu çift gibi.....tebrikler can-ı gönülden...
Bizim bazı hayır bi,ldiklerimizde şer, şer bildiklerimizde hayır vardır. Hayırlısı olsun. Karşındaki taş olunca ne yapsan faydası olmaz. Malesef bazen şirazeden çıkıyoruz. sevgiliyi taparcasına seviyoruz. Hiç kula tapılırmı. Ama aşk denen illet aklı örtüyo kimi zaman. Akla değil de gönül sesine uyanların sonunda çoğu kez pişmanlıklarına şahit oluyoruz. Şahsen kendim, bizzat yaşadım. Birtek aşka inanırım, o da ilahi aşk. Gerisi hikâye.
İçinde gece gündüz sana ruhumla taptım
Bile bile hak yoldan, gizli günâha saptım
Yine de kadir kıymet bilmedin baş belası!
şiir olarak cok güzeldi ..saygılarımla..