o eskidendi... geçmiş bayramlar gibi siyahbeyaz filmler gibi eski dostlar gibi cızırtılı plaklar gibi güvendiğin komşular gibi eski ama eskimeyen herşey gibi…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O eskidendi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O eskidendi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gün yeni, gece yeni, Sabah günden, akşam geceden yeni, Doğum yeni, her canda ölüm yeni, Aklından gönlüne ,gönlünden kaderine düşen sadece BEN ve O eski:)))))))
kıymetocak tarafından 1/17/2012 10:22:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
olurmu öyle şey kadınlar hep 18 dedir:)))))).Esmacım ben uyumaya kaçıyorum...sana iyi geceler...şairce iki kelime karalayabilenlerin eskimez ve silinmez izleri vardır...şiir tarihe not düşmekse yine yeniden eskittiğimiz günlere inat yazıyor yazdıkça gençleşiyoruz....ne diyom ben yaaaa:)))))))))))))
Bilgisayarım yavaş çalışıyordu bugünde ayar yaptırmıştım herşey birbirine karışmış. Darma duman benim için yani. Ama ilk fırsatta geleceğim iyi bakın kendinize sayın yazarım. Sevgi ve saygımla
Hanımefendi,eskiye rağbet olsa.........derler ya ! Bazı konularda aranıyor doğrusu...Komşuluklar, dostluklar başta olmak üzere.Ancak teknolojiye sıra gelince anı değeri olanlar hariç at hepsini çöpe...Yeşil elmalı kupa özel istisna tabii :) Tebrik eder saygılar sunarım.
o eskidendi... geçmiş bayramlar gibi siyah beyaz filmler gibi eski dostlar gibi cızırtılı plaklar gibi güvendiğin komşular gibi eski ama eskimeyen herşey gibi�
Eskinin her şeyi güzeldi, sadeydi, paktı hilebazlık ise daha az idi, zaman bozuldu yaşam zorlaştı, hayırlısı olsun dizelerinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Ne zaman gelirsen gel, başıma tac olursun/ Sen benim eski değil, eskimeyen dostumsun.
Selam ve segilerimle.