(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ah be! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ah be! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin aklıma neler getirdi... Aklımı nerelere götürdü ..bilsen. İşte şiir bu "demek" aslında. Nerde olursan ol,kim olursan ol aynı duyguyu bulabildiğin,aynı rengi hissettiğindir şiir. Çok güzeldi... Çoook ! İnsana ilham veriyor sözlerin. Yazmaktan üşenir olmuştum. Geri döndüm. Ağır bir kriz geçiren kalp hastasına yapılan hayat kurtaran kalp masajı" gibi şiiriniz. Ben teşekkür ederim. Çoook eskilerden kalktım geldim bu güne. Şiirinizin içerisinde yaptığım "duygu sörfünü" daha bitiremedim. Saygı ile...
Yok yok şimdi inandım sizin evde elektriklerin sık sık kesilidğine...Başsana gözler de gitmiş. Tarih öğretmeni ile Matematikçiyi karıştırmaya başlamışsın...
Esmaaa...Esmaaa... Karşındaki stajyer öğretmen değil. Dedim sana yemezler diye...Aklın sıra yazılıda kopya çekeceksin ha? Hem de Külyutmaz Sami'den. Eh sen kaşındın. Tamam madem yazılı yapıyorum. Hem de en kazık sorularla...
İyi ama kızım bir değil iki değl...Dikkat ediyorum ben ne zaman haftaya sözlü yapacağım desem sizin elektriklr kesiliyor. Sanırsın Tedaş beni takip ediyor. İki gün sonra karneler verilecek hâla sözlü notun yok. Yarın da kesilirse bu elektrik sıfırı yapıştırırım ona göre. Haydi şimdi geç yerine.
Aklımı nerelere götürdü ..bilsen.
İşte şiir bu "demek" aslında.
Nerde olursan ol,kim olursan ol aynı duyguyu bulabildiğin,aynı rengi hissettiğindir şiir.
Çok güzeldi...
Çoook !
İnsana ilham veriyor sözlerin.
Yazmaktan üşenir olmuştum.
Geri döndüm.
Ağır bir kriz geçiren kalp hastasına yapılan hayat kurtaran kalp masajı" gibi şiiriniz.
Ben teşekkür ederim.
Çoook eskilerden kalktım geldim bu güne.
Şiirinizin içerisinde yaptığım "duygu sörfünü" daha bitiremedim.
Saygı ile...