Ne bir soran var halimi Nede gösteren var yarimi Yok saydım geçmişte ki bütün kinimi Özlem nedir? bilirmisin? yalnızlığın yemini Sadece özlemdir yalnızlığı besleyen Gökyüzü karardığı zaman yüreğini dinleyen Yalnızlıktır yokluğunda beni dinleyen... ’’TUNCAY GÜLÇİN’’
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALNIZLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALNIZLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne bir soran var halimi Nede gösteren var yarimi Yok saydım geçmişte ki bütün kinimi Özlem nedir? bilirmisin? yalnızlığın yemini Sadece özlemdir yalnızlığı besleyen Gökyüzü karardığı zaman yüreğini dinleyen Yalnızlıktır yokluğunda beni dinleyen... ’’TUNCAY GÜLÇİN’’
Akıcı ve berrak bir anlatımdı, şiiriniz duygu seli olmuş, şairini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
ben burda bir tartışma ortamı oluşturma derdinde değilim ve tabi ki düşüncenizi söylemekte herkes gibi siz de serbestsiniz..ancak burda şunlar puan verir,bunlar veremez diye bir kısıtlama olamaz..burda üstatlar da var,acemiler de..birbirimizin şevkini kırmaktansa,yüreklendirmek daha çok yakışırdı herhalde sizin gibi sanatkar ruhlu bir insana..
böyle seviyeli bir siteden ne ilginç yorumlar..sessiz kalamayacağım..herkes istediği şiire istediği puanı verir..herkein zevki aynı olacak diye bir kaide yok,ki olsaydı zaten puanlama butonu olmazdı..
burası sanatın paylaşıldığı bir alan.herkes içinden geldiğince yüreğini döküyor buraya.o nedenle lütfen eleştirilerimizi yaparken yıkıcı değil biraz daha yapıcı olmaya çalışalım..
Ne bir soran var halimi
Nede gösteren var yarimi
Yok saydım geçmişte ki bütün kinimi
Özlem nedir? bilirmisin? yalnızlığın yemini
Sadece özlemdir yalnızlığı besleyen
Gökyüzü karardığı zaman yüreğini dinleyen
Yalnızlıktır yokluğunda beni dinleyen...
’’TUNCAY GÜLÇİN’’
Akıcı ve berrak bir anlatımdı, şiiriniz duygu seli olmuş, şairini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.