(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalancı şair şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalancı şair şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hanımefendi,şairin yalancı olmayanının şiiri saman gibi olur.Tatsız tuzsuz.Okunmaz. Çok doğru bir kanaate ulaşmışsınız,katılıyorum,tebrik ediyor saygılar sunuyorum.
_______________HANGİ YÜREKKİ SEVDİĞİ İÇİN YALAN KONUŞMADIKİ VE HANGİ ŞAİİRKİ SEVDİĞİNE SEVGİSİNİ ANLATIRKEN DÜNYAYI YAKARIM DEMEDİKİ YAKTIMI HAYIR YALAN ANCAK BENLİĞİNİ YAKMIŞTIR UFAKTA OLSA BÜYÜKTE OLSA BAZEN ŞAİİRLERDE YALAN SÖYLER...SAYGILARIMI BIRKATIM...
İyi ki şair değilim demek geldi içimden. Bir yalan bin yalanı doğurur. Bir yalanı kurtarmak için iki yalan daha söylemek gerekir. toplamda üç yalan olur. o üç yalanı kurtarmak için altı yalan daha lazım en acilinden o zaman. Oldu mu dokuz yalan..Artarak gider ve en sonunda her söylenen yalan olur doğal olarak. Ve şiir doğar üzüm salkımı gibi dökülür sepet sepet sayfalara. Şiire "hoşgeldin yalan " mı demek lazım ? Şaire "hoşgeldin yalancı" demek icap eder o zaman. Duygunun yalanı yalaancısı olur mu? Olur valla ?
Aslında en kolay problemler onlardı ilkokulda . Doğru cevabı bulmak o kadar kolay ve heyecanlıydı ki ! Hafifce kaykılıp ön sıradaki " Maviş" in kağıdına baktın mı, iş bitiyordu. Biraz da karaladın mı kağıdı... " bayaa uğraşmışsın neticede doğru cevabı bulmuşsun ' beş-pekiyi otur,bi de aferin sana ' derdi öğretmen. Diğeri oran orantı.Ayşenin yaşı Fatmanın yaşının iki katının on eksiğidir şeklindeki sorular. Önemli olan burada Ayşe ne zaman evlenmiş,kaç çocuğu var, erken doğum var mı? Yoksa her çocuk dokuz ay on beş standardında mı hopuşlamış dünyaya.Sezaryen var mı? Yoksa normal doğum mu? Bütün bunları bildin mi , yaşı ortaya çıkıyo. Kolay bence...
Haklısın demeyi çok isterdim,ancak "şairler yalancı olur "demek bütün şairlerin "yalancı" olduğu neticesini doğurur ki ; bu da sizin de bir yalancı olduğunuz "bilgi"sine ulaştırır beni. Bu düşünce ile sizin yalancı olduğunuzu "şairler yalancı olur" önermesi ile doğrular isek sizin söylediğiniz "şairler yalancı olur" hükmü doğru kabul edilir. Ve sizin söylediğiniz gibi "şairler yalancı "ise ve siz de yalan söylüyor iseniz "şairler yalancı olmaz" demek sizin söylediğiniz "şairler yalancı olur" sav'ını reddetmemizi gerektirir. Bu durumda ya siz yalancısınız ve buna bağlı olarak söylediğiniz "şairler yalancı olur " hükmü doğrudur veya siz yalancı değilsiniz dolayısıyla "şairler yalancı olur düşünceniz yanlıştır. Descartes "cogito ergo sum" derken ne kadar haklıymış aslında... Hadi çık işin içinden ? :)))) Bayram bayram aklımı kaçırıcam .
hani bazı çocukların yeni konuşmaya başlarken hayal dünyası geniş olur da anlatırlar ya, onlara yalancısın sen, yalan söyleme dememek lazım bu da aynen böyle işte esma
birkaç yerde okumuştum, ’şair yalancı olur’ diye doğruymuş...
katılmıyorum her meyvenin kurdu olduğu gibi içinde tek tük olabilir.bu da genel teşki etmez sanırım.ben yalancıyı hem gözlerinden hem de söylemlerinden tanırım .
Şairin yalanı şiirdedir. Şiirde daha çok hayatın yaşanmamış kısmıdır. İncitmek için değildir. Kandırmak için değildir şairin yalanı. İncitip kandırıyorsa, ancak yalancı bir şairdir.
Çok doğru bir kanaate ulaşmışsınız,katılıyorum,tebrik ediyor saygılar sunuyorum.