(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Artık böyle şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Artık böyle şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:)))) İki satır . Devekuşu yumurtası gibi. İçinde koca devekuşu. Adı yumurta oysa. Hadi gel devekuşunu yumurtasına geri gönder. Yumurtadan çıkınca bir daha asla sığmazmış. Gittikçe büyür. Büyüdükçe başkalaşır. Şiir gibi. :)))
Aynı düşüncedeyim. Aslında her ulus öyle. Bir ara Aksarayda esnaflık yaptım. İranlısı,Arabı, İskandinavı, Rus'u dillerini konuşup alış veriş yapıyorlardı. ben de "Biz gidersek onların dilini öğrenmeyi mecbur sayıyoruz,onlar gelince de biz onların dilini bilmek zorunda mıyız " diyordum. Yeminnen Türkçe "ekmek " diyemiyen ekmek alamıyordı benden. "Vootııı" Voootıııı deyip su alamadan çoook yabancı uçtu gitti. :)))))
Hafazanallah zannedersem ve de ukalalık olmasa " Allah muhafaza etsin " demek değil mi erolabiiii... Mağazallah ise "Allahın mağazası "mı ? Değil galiba yaa...
Bu da "mavi niyetine" oldu galiba... Hani erkek olucak diye eskiden doğmamış bebelere erkek ismi verirlerdi en erkeğinden babalar. Ondan bizim oralarda "İsmet" adında bir kaç kadın vardı. Biri babamın halası. "İsmet Hala " derdik bir de. Aynen böyle "mavi niyetine" kaza kurbanı olmuşlar. Hafazanallah !
Buyurunuz söz de sizin hüküm de...