’Kırk dokuzdan öteye’* Daha en az bir elli var Eder mi doksan dokuz; Ömür işte öyle uzun Üç otuzüçlük tesbih yapar; Tesbih tanesi yıllar... ... Başında bir imame İçi boş kabak kemane!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
'KIRK DOKUZDAN ÖTEYE' * şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
'KIRK DOKUZDAN ÖTEYE' * şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Keşke o kadar olsa hocam. Bugün TRT 2 'de "Ömür Dediğin" İsimli belgeseli izledim. İlk yayına başladığı tarihten itibaren kaçırmamaya çalışırım. Ne kadar uzun yaşarsanız yaşayın ölüme bir adım daha fazla yaklaşıyorsunuz. Önemli olan bu ömrü bereketli geçirebilmek. Allah'ın verdiği canı başkalarına kul olarak değil O'na kul olarak ve benliğini yitirmeden yaşayabilmektir. Çok nefis özlü bir eserdi kaleminizden sayfaya dökülenler, içerisinde ince bir hiciv gizlenmişti. Kutalrım manidar dizelerin usta kalemini. Selam ve saygılarımla üstadım.
’Kırk dokuzdan öteye’* Daha en az bir elli var Eder mi doksan dokuz; Ömür işte öyle uzun Üç otuzüçlük tesbih yapar; Tesbih tanesi yıllar... ... Başında bir imame İçi boş kabak kemane!
Acı acı gülümseten çok anlamlı bir şiir usta yazınca başka oluyor içinde felsefe olmayan şiir nedense sabun köpüğü gibi uçup gidiyor bu şiir bande bir yerlere oturdu be ustad selamlar ve hürmetler
Kısa ve etkili...
Çok çok güzel..