(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜSÜNEN iNSAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜSÜNEN iNSAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Efendim, nezih yorumunuza tesekkür ederim. Bu gün, ve dün yazdigim siirlerimin, arkasindaki siirlerimi, aramissiniz? memnun oldum. Ama son yazdigim iki siirim: "SEN" ve "UNUTULMAZ" siirlerim, galiba ilginize masar olmadi. Yorumlariniza tesekkürler , hanim efendi ; selam ve saygilarimla...........
İnanca saygıya inanmıyorum. Her inanç bir diğerini inkar eder. İnancıyla değil de insanca düşünüyorsa eyvallah... İnsanca düşündüğünü söyleyip inancı inkar ediyorsa bu da olmaz. İnanana saygısızlık ediyordur. İnsanca düşünüp, inanca dokunmamak gerek. Senin dinin sana, benim dinim (yada dinsizliğim) bana. Kime ne bundan. Kısaca insan gibi ve insan olarak düşünmeli işte....
Tessekkür ederim. Söylediginiz dogruya. izniniz olursa, Alman sair, Göthenin (telafuz halini yazdim) su güzel sözünü yazmak isterim. "BiLMEK ZORDUR" der. üzerinde, düsünmek lazim gelir. Öznel gördüklerimizle veya duyduklarimizla degil. Nesnel gercekleri görmek lazim. Derinlikli bir durum oldugu icin, Kafa yormadan, günümüzde, ne yazik ki, haksizlikla, haklilar suclanir. Yorumunuza tesekkür ederim. Selam ve sevgilerimle...
Evet. Söylediginiz dogru. Alman düsünür Descartes (Dekart) der. "Düsünüyorum, o halde, varim". Günümüzde Objektif (nesnel) düsünmek, suc olusturur duruma gelmis. insanlari, iyi dinlemeden ön yargiyla hareketler, Zaman zaman vicdan kanatir hal, aliyor. Derinlikli düsünmek en az hatayi olusturur. Objektif, olmamiz gerekiyor. Degerli yorumunuza tesekkür ederim. Saygilarimla...
Bilinmeyen korkutur ve düşmanlığı körükler.Düşünmek demek sormak sorgulamak araştırmak bilgi toplamak ondan sonra karar vermek.Düşman mı dost mu olduğuna karar vermektir.Dörtlük harikaydı Tebrikler ve selamlar.
---------------- Çok doğru değerli dostum.Bir şeyi yparken çok çok düşünmek lazım.Hatanın geri dönüşü zor.İnsan herşeyi bilmez,ancak bildiğini ifade eder.,düşünmek ve düşünebilmek,başkasını kırmadan,özünü zedelemeden düşünmek ne güzel değil mi ?değerli ustadım.Sevgi ve saygılarımla...
Evet. "Düsünen adam olmak en iyisi" diye yazmizsin. Benim dedigimde bu zaten. Güldürdün yine.......Sagol. "Dede" siirime bakarsan, iyi olur. Ona ne yazacagini merak ediyorum. Yorumuna, tesekkür ederim. Selam ve saygilarimla...