Nereye dokunsam oram acıyor Ölüm artık benim hiç mi hiçime Eşim çocuklarım üzgün bakıyor Acılar çöküyor yürek içime
........ Söyle doktor bana nedir bu acım ........ Niye ölüm girdi benim içime ........ Bekliyor başımda kardeşim bacım ........ Acılar çöküyor yürek içime.
Selamettin PULAT 13.01.2012 Cuma : 00.45 Erenler/ SAKARYA
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREK İÇİME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREK İÇİME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
..... Yaşam bir yolculuksa eğer, doğum ve ölümde mutlaka uğranılması zorunlu duraklardır.Doğum ilk, ölüm ise son duraktır. ...ve o ölüm tüm güzel insanlardan uzak olsun. ......Anlamlı yorumu yapan yürek sahibine teşekkür ediyor ve saygılarımla selamlıyorum. .....Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
Hocam güzel şiirlerinizin hepsini okudum maaşallah hepsi ayrı güzellikte bir de baktım ki hemşehri de çıktık-- Arifiyeliyim ben--- bir şiirim var listemde SAKARYA HASRETİ okursanız mutlu olurum selamlar sevgşlerimle
.....Şiirimi okuma ve yorumlama inceliği gösteren, yaptığı yorumlarla onur ve güç veren yürek sahibine içtenlikle teşekkür ediyor, saygı ve sevgilerimle selamlıyorum, ......esenlikle kalın.
Üstadım duygusal ve güzel şiir.Gözünüzden kaçmış olabilir sehven...1nci dörtlük son satırda koyama(m) eksik,2nci dörtlük ilk mısranın sonu vuru(r) eksik,2nci dörtlük 2nci mısra kana(r) ve 3ncü mısra duru(r) ler eksik.Belkide tuşlarda sorun vardır.Yüreğinize kaleminize sağlık.Saygılarımla.
Saygılarımla,