’DUYGUSELİOZAN’ yaz google’a, o anlatsın, beni sana. megaloman değilim, kendimi sana, övemem asla.
hakkımda bir fikrin olsun, eğer geleceksen bana.
hayatın içinde bir acaip, hayatın içinde bir yalnız adamım. bilsen ne çok muhtacım arkadaşlığına.
ne olur gel bir son ver bu, bitmeyen katran karası yalnızlığıma.
fayda vermez beğenmelerin bir güzellik yapacaksan eğer benim için arkadaş olarak ekle o yeter bana.
gelmemekte kararlısın demekki; ben, türkçe konuşuyorum oysa. yüreğin ufak ya da duygun yok ey insanoğlu insan, insan yüreğin, toz duman! daha ne diyeyim sana.
duygularımı sele vermiştim. dağların doruğundan, vadilerin obruğundan yalnız senin için süzülüp gelmiştim. her nedense varmadın farkıma içtem bile değildi konu olman şarkıma.
taş olsa dile gelirdi, çoktan. öyküne öyküne delirirdi. insan. taştan kelam geldi sende tık yok. ben seni çağıran ses ben sevda selinde bir nefes; duyguseliozan!
aşkı bilen, insanı seven, dostluğa eren, dost, arkadaş, yaren, çoktan sayfalarımda çoktan arkadaşlarımın arasında yerini alırdı. madur olmazdı hayattan.
varsın olsun. sizin canınız sağ olsun. herşeye razıyım dünden; ne olacaksa olsun. sen haber ver mutlu günden! yeni baştan en baştan doğur beni kutlu günden. aşk yoksa, yokum ben!
mühim olan kul sevmek mühim olan aşkı bilmek. mühim olan halden anlamak. şaşıyorum bu insanlara; hayattan daha ne beklerler kine!
gelmeyeceksen de gelme, artık lazım değilsin bana.
yalvara yalvara, yana yakıla bir emanet gibi geldikten sonra.
oysa ki koşulsuz kuralsız olmalıydı gelmeler.
oysa ki menfaatsiz, çıkarsız olmalıydı sevmeler.
sen bu erdeme sahip değilsen neye yarar dil dökmeler, yalvarmalar, dizlerini dövmeler.
hayat devam ediyor ,
iyi seyirler. iyi seyirler. ’bak, beni deyirler’
aç gözünü iyicene! aç gözünü, ayın ondördü. izle beni, tanı beni, aç gözünü, doyur benle... aç, gözünü doğur benle! aç gözünü, uğur benle! senle beni benden başka benle seni senden başka haydi söyle, kim gördü. sanırım alem sağır, kainat kördü.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
tanımadan gelme bana şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
tanımadan gelme bana şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.