Yeni anayasa yaz, içinde insan olsun Hem siyah hem de beyaz, eşit vatandaş olsun Alevi Sünni el ele, dinsiz dahi hak bulsun Tek imtiyaz tanıma, tam bir adalet olsun.
Para pul bir araçtır, mevki makam denk kalsın Her kesime hak hukuk, ahlak vicdan yer alsın Tüm ibadet yerleri, mekân mevki yer bulsun Gerçek İslamiyet, hakiki yerde kalsın.
Askerlik eşit olsun, hem zengin hem fakire Kadınlara hak versin, dul yetim veya bakire Tüm ırk ve inançları, her makama namzet say Spor ulusal hak olsun, zeki çevik fakire.
Sağlıkla eğitimi, adalet ile dost yap Yalan ile yalancı, baltaya olmazsın sap Mezarlıklar bedava, her kesim değer bulsun Atatürk komut versin; "Türk Ordusu koş rap rap!"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yeni Anayasa Yaz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yeni Anayasa Yaz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yeni anayasa yaz, içinde insan olsun Hem siyah hem de beyaz, eşit vatandaş olsun Alevi Sünni el ele, dinsiz dahi hak bulsun Tek imtiyaz tanıma, tam bir adalet olsun.
Para pul bir araçtır, mevki makam denk kalsın Her kesime hak hukuk, ahlak vicdan yer alsın Tüm ibadet yerleri, mekân mevki yer bulsun Gerçek İslamiyet, hakiki yerde kalsın.
Askerlik eşit olsun, hem zengin hem fakire Kadınlara hak versin, dul yetim veya bakire Tüm ırk ve inançları, her makama namzet say Spor ulusal hak olsun, zeki çevik fakire.
Sağlıkla eğitimi, adalet ile dost yap Yalan ile yalancı, baltaya olmazsın sap Mezarlıklar bedava, her kesim değer bulsun Atatürk komut versin; "Türk Ordusu koş rap rap!" .......YÜREİNE VE KALEMİNE SAĞLIK DOST. GERÇEK ANLAMDA ÜLKEMİZ İÇİN GEREKLİ OLAN İSTEKLERDİ. .....KUTLUYOR SE SAYGILARIMLA SELAMLIYORUM.
Sağlıkla eğitimi, adalet ile dost yap Yalan ile yalancı, baltaya olmazsın sap Mezarlıklar bedava, her kesim değer bulsun Atatürk komut versin; Türk Ordusu’na rap rap
Böyle bir ANAYASA tek yürek bir TÜRKİYE yaratır... :)+5
Yeni anayasa yaz, içinde insan olsun
Hem siyah hem de beyaz, eşit vatandaş olsun
Alevi Sünni el ele, dinsiz dahi hak bulsun
Tek imtiyaz tanıma, tam bir adalet olsun.
Para pul bir araçtır, mevki makam denk kalsın
Her kesime hak hukuk, ahlak vicdan yer alsın
Tüm ibadet yerleri, mekân mevki yer bulsun
Gerçek İslamiyet, hakiki yerde kalsın.
Askerlik eşit olsun, hem zengin hem fakire
Kadınlara hak versin, dul yetim veya bakire
Tüm ırk ve inançları, her makama namzet say
Spor ulusal hak olsun, zeki çevik fakire.
Sağlıkla eğitimi, adalet ile dost yap
Yalan ile yalancı, baltaya olmazsın sap
Mezarlıklar bedava, her kesim değer bulsun
Atatürk komut versin; "Türk Ordusu koş rap rap!"
.......YÜREİNE VE KALEMİNE SAĞLIK DOST. GERÇEK ANLAMDA
ÜLKEMİZ İÇİN GEREKLİ OLAN İSTEKLERDİ.
.....KUTLUYOR SE SAYGILARIMLA SELAMLIYORUM.