(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yana yana bitecek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yana yana bitecek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir dil sanatı olan ve kelimelerle yazılan şiirin, dilin estetik değerini göstermesi gereken bir sanat ürünü olmak mecburiyeti vardır. Başarılı bir şiir, bu mecburiyetin gereğine uygun yazılırken, tabiatıyla kendi estetik değerini de kazanmış olur. Eğer şiir, sahip olduğu estetik nitelikler hususunda dikkatli değilse, o, şiir özelliğine erişememiş bir dil ürünüdür sadece.
Şiirinizin dili, şiir dili şüphesiz.
Şu dillendirişlere kimse bir şeye diyemez: Bir dervişin hüznünü giyinmek, yorgun imlalar, soru işaretli bitişler, bir çoban yalnızlığı kadar, incinmiş kar tanesi vs.
Güzel şiirde edebi sanatlar, benzetmeler, semboller, derinlikli söyleyiş biçimi, kalıcılık ve akla yuva kurma gibi özellikler, genel itibariyle kelimelerin kuvvetiyle de yüzlere, yüreklere güzellikler sunar.
Şiirdeki bazı kelimelerin etki kuvvetini ve çağrışım zenginliğini unutmamış şiir ustası. Biliyor ki güzel şiir güzel, manalı, etikli, tadı, rengi, gölgesi ve ışığı olan kelimelerle yazılır.
Serbest şiirin imkanları ile mümkün mertebe şiirini özellikli ve önemli kılmaya uğraşmış şairimiz.
Başarmış mı peki?
Bu sorunun doğru cevabı için lütfen şiiri birkaç kere okuyup üzerinde objektif bir şekilde düşününüz.
Siz de benim şiirimden hareketle şiirle, güzel şiirle ilgili görüşlerinizi gönlünüzce dillendirebilirsiniz. Sinirlenmem, küsmem, yanlış anlamam. Doğrularınızdan faydalanırım. Daha güzel şiirler yazarım. Bu vesile ile hürmetlerimi iletiyorum. Selamlar.
Sanmaki herşey baki,böyle devam adecek
Mutlulukta acıda,hayal olup gidecek
Yaşadığın her olay,ateşi körükleyip
Ömrün bir mum misali,yana yana bitecek
Haklısınız ömür sermayesi bir bir tükeniyor tıpkı yanan mumun tükendiği gibi şiirinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.