Genel kurallar bariz, kişiye özel durur Kişi var çok varlıklı, yalnız kalırsa kurur Kişi var çokça fakir, gönül taşır çok zengin Doğrular çok asilse, kalleş arkadan vurur.
Gelmiş geçmiş her zaman, tarihe akışkandır Büyük lekeler sürer, leke çok yapışkandır Kadın erkek tanımaz, şans işidir sevilmek Aşk zamanın içinde, her an can ile kan’dır.
Kul kula hasret kalır, sever ise yürekten Balta girmemiş orman, korkmaz kazma kürekten Ne günler gördü bu can, sonu ölüm de olsa Aşk son yarıyı bekler, haykırarak yürekten.
Aşikâr ol temelden, zevk alırsın her andan Kandırmak yoktur aşkta, varsa gidersin yandan Kıvırmak yalancı iş, varsa hemen keser fiş Aşklar sayısal olmaz, nitelik gerek candan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Nitelik İster şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Nitelik İster şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşikâr ol temelden, zevk alırsın her andan Kandırmak yoktur aşkta, varsa gidersin yandan Kıvırmak yalancı iş, varsa hemen keser fiş Aşklar sayısal olmaz, nitelik gerek candan.
Aşka dair çok güzel dizeler. Ellerinize sağlık şair arkadaşım. Sağlıcakla kalınız...
Kandırmak yoktur aşkta, varsa gidersin yandan
Kıvırmak yalancı iş, varsa hemen keser fiş
Aşklar sayısal olmaz, nitelik gerek candan.
Aşka dair çok güzel dizeler.
Ellerinize sağlık şair arkadaşım.
Sağlıcakla kalınız...