(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAMARIMA ŞİİR SUYU YÜRÜYOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAMARIMA ŞİİR SUYU YÜRÜYOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir an kaybolmadın gözüm önünden Tüttü buram buram hasret gönülden Diriltir aşk beni hergün külümden Başka göz önünde durduğum mu var?!
Damarıma şiir suyu yürüyor Dağı taşı deryasına kürüyor Ay yüzüne baksam şavkın vuruyor Yüzüme gül yüzün sürdüğüm mü var?
Gönül sevdasında bin arz-ı halsin Gülün gövdesinde çiçekli dalsın Hasretin sinemde hep saklı kalsın Sarmaşık güllerin sardığım mı var?
......Bir şiir nasıl bu kadar sade ve billur gibi bir dille yazılabilir, nasıl bu kadar duygulara seslenebilir anlayamıyorum. .....Her şeyi ile mükemmel dizelerdi. Kutluyor ve saygılarımla selamlıyorumusta kalemi. .....sağlıkla ve mutlulukla kalın.
Bir an kaybolmadın gözüm önünden
Tüttü buram buram hasret gönülden
Diriltir aşk beni hergün külümden
Başka göz önünde durduğum mu var?!
Damarıma şiir suyu yürüyor
Dağı taşı deryasına kürüyor
Ay yüzüne baksam şavkın vuruyor
Yüzüme gül yüzün sürdüğüm mü var?
Gönül sevdasında bin arz-ı halsin
Gülün gövdesinde çiçekli dalsın
Hasretin sinemde hep saklı kalsın
Sarmaşık güllerin sardığım mı var?
......Bir şiir nasıl bu kadar sade ve billur gibi bir dille
yazılabilir, nasıl bu kadar duygulara seslenebilir anlayamıyorum.
.....Her şeyi ile mükemmel dizelerdi. Kutluyor ve saygılarımla selamlıyorumusta kalemi.
.....sağlıkla ve mutlulukla kalın.