hayatımda olmayanın yüreğimde işi ne dedim. yıllar sonra uyandım, kendime geldim, seni yüreğimden, attım leyli!
nafile harcadım bunca zamanı. gıyabında yaşadım sevdanı. tarihe dipnot düşüyorum bu anı. gayrı seni, gidenlere, kattım leyli!
duvardan indirip resmine bir kibrit çaktım. sonra dumanını içime derince çektim. külünü toplayıp duyguselime döktüm. _benim sandığım- aslında hiç benim olmayan sevdanı yeni sevdalara, sattım leyli!
artık ne gam, ne tasa. mazi gönlümde bir uzak temaşa. su saldım gönlümdeki ataşa. sensiz de yaşıyorum, paşa paşa. seni yüreğimden, attığıma deydi!
yerde miydim gökte miydim? ben dahi bilmiyordum. nasıl bir sevmekse bu, nasıl bir sevilmekse bu, her nedense hiç gülmüyordum. şaşıyorum kendime; kalbim, bu seni mi sevdi?
evvel benden yıl aldı sevdan. şimdi kalpten yol aldı sevdan. yanımda olmadın, ömrümün hiç bir anı, senle doldurmuşken bütün zamanı. artık bu yürekten kovuldun. aşkını toplayıp, bitenlere, kattım leyli!
hayatımda olmayanın kalbimde işi ne, dedim. yıllar sonra uyandım, kendime geldim. seni yüreğimden attım leyli!
sana sana olsa da, hala, kalbimin meyli, seni yüreğimden, attım leyli! bana vermediğin sevdanı -ne olur sayma bunu ihanet- yeni sevdalara, sattım leyli! lütfen sen de helal et; helaldir sana, hakkım leyli!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİ YÜREĞİMDEN ATTIM LEYLİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİ YÜREĞİMDEN ATTIM LEYLİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tebrikler
dilerim yaşadığın doğduğun şehir ve adım atığın heryer neşe ve huzur dolar
selam ve dua ile
A.E.O