Aklımıza gelmiyor, Birileri vurulmadıkça. Düşünmüyoruz, Kanlar yerde kalmadıkça. Peki çözdük mü? Bir şeyi halletik mi? Barış oldu mu gönüllerde? Unuttuk her şeyi, Bir sonraki baskına kadar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Günlük Güneşlik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Günlük Güneşlik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beni şaşırtan sonrasında insanların kendi taraflarından birileri ölünce şaşırmaları. Ne bekliyordunuz diyorum her seferinde.
Bu arada barış tanımına bir eklemem olacak. Çok kişi diyor ki: Onlar bizim tüm isteklerimizi kabul etsin, biz onlarınkinin hiç birini kabul etmeyelim, her şey eskisi gibi devam etsin ve de barış olsun. Bu mantıkla barış koşulsuz teslim olma anlamına da geliyor. Biri TDK yı bu konuda bilgilendirsin. Saygılarımla.
BÖYLE OLMASAK, "BALIK KAFALI TÜRK" DEYİMİ ÜNLÜ OLMAZDI. Babasının cenazesini kaldırdığı günün akşamı karısını hamile bırakan bir milletin evlatlarıyız, evvelallah... Değişik, dikkat çekilmesi gereken bir içeriği ele alan mısraların şairine selamlar...
Balık hafızalı olunca da bazı şeyler tekrarlanıp duruyor, son otuz yılda olduğu gibi. Cenaze örneğinize bayıldım. Yorum için teşekkür ederim. Saygılarımla.