SEVSEN NE OLUR Bu aşkı gidince biter mi sandın Bir tatlı söze sen nasıl da kandın Seni seven gönlüme hiç bakmadın Biraz da sen beni sevsen ne olur.
........ Gelsen ne olur, dönsen ne olur ........ Gönlünde bana yer versen ne olur ........ Gelsen ne olur, dönsen ne olur ........ Biraz da sen beni sevsen ne olur.
Sen gittin gideli yanar ağlarım Gördüğüm gözlerde seni ararım Özlemin bir ateş, nasıl yanarım Biraz da sen beni sevsen ne olur.
....... Gelsen ne olur, dönsen ne olur ........ Gönlünde bana yer versen ne olur ........ Gelsen ne olur, dönsen ne olur ........ Biraz da sen beni sevsen ne olur.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVSEN NE OLUR? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVSEN NE OLUR? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HARİKA BİR ŞİİR KARŞILADI BENİ GÖNÜL SAYFANIZDA.......
ZEVKTİ OKUMAK.....İLMİK İLMİK İŞLENMİŞ NAKIŞ GİBİ EMEK SEVGİ SİTEM VE HÜZÜN İŞLENMİŞ HARİKA DİZELERE.... VURGULU SES ÇIKIŞLARI LİRİK BETİMLERLE İŞLENMİŞ VE OKURKEN OKURU DA İÇİNE ALAN BİR DUYGU DALGASI YAYIYOR.....
YÜREK YANGINI AH,LA HÜZNÜN KATIK YAPILDIĞI DİZELER...... OLDUKÇA ETKİLİ SÖYLEMLER SEVDAYA VE BİRLİKTE TAŞIDIĞI HÜZÜNLERE İÇ ÇEKİŞLER DAİRDİ....
ŞAİRİN YÜREĞİ BİR BAŞKA SEVER ,BİR BAŞKA ANLATIR HÜZNÜNÜ MISRALARINDA HARMANLAR VE BÖYLE HARİKA ŞİİRLER RESMEDİLİR ALTIN KALEMİYLE.....
ŞİİRİNİZ BAŞTAN FİNALE AKICI HER DİZESİ DUPDURUYDU.... VE ANİ VURUCU FİNALİ MUHTEŞEMDİ.... ŞİİRİN ADI DA KENDİ KADAR GÜZEL.......
TEBRİK EDERİM ŞAİRİM...... SEVGİLERİMİ BU GÜZEL DİZELERİN BİR KÖŞESİNE BIRAKIYORUM.... ŞEN VE ESEN KALIN.......JANET......
.....Merhaba değerli yazın dostum. .....Yürekleri onurlandıran yürek te onurlu ve bunu hak eden yürektir diye düşünüyorum. Bu nedenle, şiirlerimi okuma ve güzel yorumlarınızla onurlandırma inceliği gösterince bu gzel sesin onurlu bir yürekten geldiğini anlıyor insan. Bunun içindir ki pembe renkleri hak ediyorsunuz. .... İlk şiirim dediğiniz bu anlamlı dizeleri okuyunca buna daha da çok inandım.Hele ki o ikinci dörtlük; Adeta bir yaşam felsefesi gibi anlamlı ve dolu. Yorumlamak için sayfalar yazmak gerekir diye düşünüyorum. Bu duyguları taşıyan yürek sevgi, saygı ve sorumluluk taşıyan yürek olsa gerek. ...İşte bazen ilk deyip te küçümsediğimiz şeyler böylesine değerli oluyor. ...Yüreğinizi ve güçlü kaleminizi tüm içtenliğimle kutluyor, saygılarımla selamlıyorum. ....Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
Onurlandırılmak harika bir duygu....siz beni onurlandırdınız benim de sayfayı boş bırakmamam gerekir diye düşünüyorum tahsil zamanından kalma bir gelenek olsa...ben size ilk yazmış olduğum şiirimin son iki kıtasını yazmaya karar verdim...umarım begenirsiniz ama unutmayın ilk şiirim dıye yazıyorum.
Eski yazılar gibi hayat,çözemiyorum bir kaplumbağa yol arıyor,şaşkın umuda diz çöküyor insanlar yorgun mutluluk eski bir çalgıcının isyanı
ölümsüzlüğe uzanan merdiven nerede mutluluğun recetesini yazanlar kim bir ileri iki geri ,yaşam sırası kimde kirli paralar gibi harcanırız günü gelince
janet....
çok amlam taşır bu son iki mısrası....
hocam umarım beğenirsiniz çünkü ilk şiirimdir....
tekrar teşekkür ederim Selamettin şairim....
sevgilerimle......sayfama da beklerim......janet.....
.....Şirimi okuyup anlamlı ve güç veren yorumları yapma inceliğini gösterip beni va sayfamı onurlandırdığınız için müteşekkirim. ....Saygılarımla kalın, sağlıkla kalın.
hocam siz onu bunca sevdiğinize göre o da sizi mutlaka seviyordur. oma kendini özletmesini, peşlerinden koşturmasını iyi biliyorlar. bilmiyorsa da bu şarkı gibi şiir dilden dile dolaşırken hatasını anlayaCAKTIr. saygılarımla: rr.akdora
mostar01 tarafından 10/5/2013 8:02:00 PM zamanında düzenlenmiştir.