Akrepler doğururlar Develer bortlarlar Eşekler kulunlarlar, Be hey tanrım, Arasında insanların Cinsi cibilliyeti bozuk, Meymenetsiz soysuz Kaç bin çeşit kulun var?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KUL İLE KULUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KUL İLE KULUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
böyle soruları Pakize Suda soruyor. yine de kaç çeşit yırtıcı ve aşalık hayvan türünden varsa okadr insan türü vardır. insanlar insan görünselerde içlerinde o hayvanlardan biri yatar. iyisi yok mu tabii ki var. güvecin pşnları, ceylan olanları en çokta tavşan ve koyun olanlarından vardır. delirtme beni kendim aklıma geldim. saygılarımla: rr.akdora
Doğuşta hepsi de bir pamuk kadar saf ve beyaz ama hayatta yaşadıkları veya ailesel etkenler insanı canavarlaştırıyor, ruhsuzlaştırıyor. Orijinal tespitlerdi hocam, selam ve saygılarımla...
Akrepler doğururlar Develer bortlarlar Eşekler kulunlarlar, Be hey tanrım, Arasında insanların Cinsi cibilliyeti bozuk, Meymenetsiz soysuz Kaç bin çeşit kulun var?!
........sanırım o bile karıştırmıştır ya.. neyse. ........çok anlamlı ve doğru dizelerdi. kutluyor ve saygılarımla selamlıyorum. .......sağlıkla ve mutlulukla kalın.