Tüm yarım bırakılan aşklar gibi Yani biraz eksik, biraz çolak Yağmur öncesi habercisi Romantik bir sızıya eşlik edecek Koca bir delikle yaşamak neyse İşte öyledir gözlerinin değmediği Dudağımın çatladığı kentte olmak Seni özlenen zamanlarda Yatıştırıcı bir etki için ne önerirsin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yarım elma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yarım elma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
özür dilrrim, yanlış yere yazmışım. Destina' nın yorumuna yazacaktım. Erkan beyin bi resmi vardı mizansen, oyun için çöp konteynırının başında. Ordan kalan bi espri benimkisi.
ama sözcükler öyle bir yerde duruyordu ki ( çok var onlardan) iki bağlama da uyuyordu! hangine istiyorsan oraya bağla hesabıı!
umut kesmeyin, aşk diye biri var, ama çok geçimsizsiz biri! biraz huyuna suyuna gitmek gerekiyor iki taraflı! çok da alıngan, incitmemek gerekiyor, o hep özen istiyor!
çenem düştü, tv deki aşk doktorları gibi konuştum, en iyisi ben susayım artık,
Bu ne önyargı efendim :))) hemen aşka bağlamışsınız konuyu :) ben sanırım unumu eledim, aşk bulmaz artık beni ;) bulsa bulurdu :)))))) fotoğraflardan çok var :))
bi de yetmişlik
sonra da vur başını taşlara
örneğin; yolcu ile arabacı iyi gider. ^_^
" Düştüğüm yollar gibi sonsuzdur benim tasam,
Bekleyenim olsa da razıyım kavuşmasam..."