(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZAMANSIZ ZAMANLARDAYIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZAMANSIZ ZAMANLARDAYIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir güzel Çetin Bey, Yorumu 8 defa dinledim..Üşenmedim... Takdir edersiniz ki, hata aramak, olumsuz şeyler yazmak için dinlemedim. Haritayı olduğu gibi görmek, istedim.. .......... Ses tonunuz güzel. Ü seslerinde sorun var genellikle... Şiirin ilk satırı tam anlaşılmıyor.. Şiirin sözlerini bilmeden, görmeden yalnızca dinlesem, anlamakta zorlanırım. Ben kendi adıma söylüyorum... Yürür kelimesi duyulmuyor........ Ses şiddetini gereksiz olarak artırıyorsunuz... " Yarını vururken dünler " ilk okuyuşta cümlenin bittiği izlenimini veriyor, ikinci okuyuş doğru ......... Şiir güzel.... İçten selam ve sevgiler.... Gözüne acı yaş değmesin...
Geçmişim kitli dolapta Atiler şimdi serapta A..zade’nin bir girdapta Yittiği zamanlardayım
üstadım atiler hep serap olmuyor mu zamanla ,şiir yorum çok güzel ve düşündürücü neler bıraktık gerielr de neler :( başarılarınız daimi olsun saygımla.